PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

細說香港歷史「玄案」 李丞責:再唔講就會失傳

2011/06/20 08:48:01 網誌分類: 娛樂
20 Jun

        已開始播映的無綫節目《香港玄案》得到極佳反應,皆因香港人對發生在香港的種種奇聞逸事顯得甚有興趣,加上由著名風水玄學家李丞責博士、劉倩婷、陳敏之及朱維德主持,節目從科學及玄學的角度,去探索及解構這些流傳的「玄案」,例如會考察古廟、舊樓、奇村和怪石,探討種種傳聞的背後故事。今次就請來李博士及劉倩婷接受《名人會》訪問,兩人會透露一點節目內容去慰解觀眾期待的苦。

      主持:黃柏高
      統籌:林永匡
      協力:彭燕燕、廖思慧、袁東亮

        其實講述舊香港故事的節目一直存在,但從科學及玄學角度去包裝,再深入研究及探討的實絕無僅有,因為節目的新鮮感及意義,李博士一接到邀請便二話不說地答應了。

        李丞責:「由細到大都聽過好多關於香港的傳聞奇事,但近年發覺好多人原來無聽過,就算知道個名,都唔會知內容,我覺得屬於香港嘅歷史文化要保存之餘亦要流傳落去。你知啦,香港變得好快,莫講話歷史啦,連原本嘅土地同海岸線都唔見咗,若然再唔講,文化就無法傳落去下一代,呢個承上接下嘅動作好重要,希望節目可以吸引更多人去留意將失傳嘅香港文化。」

        劉倩婷狂拜姻緣石

        在英國讀書多年的劉倩婷自言跟李博士做主持得益不少,每次拍攝也像在上課一樣,寓工作於學習,為免有限的中文知識影響表現,她每次拍攝時會努力背誦兼搜尋有關資料,難怪李博士對這位新拍檔讚不絕口,還忍不住大爆她在拍攝時的趣事,如狂拜姻緣石。

        劉倩婷:「邊有狂拜呀?我第一次去咋,聽就聽過好多次嘞,去到個負責人叫我做好多動作,叫我『拜下啦』,我咪照做囉。我只係依足個程序,一步一步咁做,都好複雜㗎,做完嘞,師傅就話我個姻緣出現咗嘞。原來佢講緊一個喺附近跑步嘅外籍小朋友。」

        李丞責:「佢拜完一開眼我就同佢講,姻緣到嘞,佢即刻醒晒望到實一實,差啲碌落山,哈哈哈。」

        「香港」的由來

        所謂活到老學到老,原來香港在明朝時代已經存在,在那時的航海圖上,就有紅香爐(香港)這個地名。

        李丞責:「以前啲大官去見皇帝前,都會薰香個身,好似依家啲人噴咗香水咁,覺得是尊重之類,但當時只得香港先有香木,雖然香港好細,但收埋好多神奇嘢,所以由嗰時開始,啲官員不惜用任何代價跟農村嘅人買香木,咁香港嘅商業基礎就慢慢成形,之後啲大官就投資去種呢啲香樹,香港個名就係咁得嚟嘅。但同時又有另一種講法,話有個紅香爐從外海漂入香港一條漁村,當時個島仲未有名,漁民就將個島改為紅香爐港,之後逐步變成香港了。」

        玉女拜堂福澤後人

        除了用玄學方向談典故外,亦會用科學角度去探索各種「玄案」,這一點最令讀經濟的劉倩婷感興趣。

        劉倩婷:「好似起摩天大廈就係1973年之後經濟出現危機嘅一個原因,所以我哋用咗3日時間去一個墓地探索,個墓地係鄧氏家族的祖墳,因為我哋知道鄧氏後人個個好厲害,究竟墓地風水好係咪真係可以福澤後人呢,我覺得好有趣,更有趣係個墳叫做『玉女拜堂』。」

        李丞責:「以前有一個讀書人,曾經做過高官,有一次佢經過香港某處,發現好好風水,覺得條龍脈可以福蔭後人,於是佢將袓先三代,即阿爸阿爺同太爺嘅骨掘番出嚟,然後帶嚟香港安葬,佢做完呢個動作之後,的確帶旺咗新界五大家族中嘅鄧氏家族,證明陰宅陽宅嘅風水同樣重要。」   
 
■左起:劉倩婷、李丞責及黃柏高一齊大談老香港的典故。
■左起:劉倩婷、李丞責及黃柏高一齊大談老香港的典故。
■《香港玄案》由李丞責、劉倩婷、陳敏之及朱維德主持。
■《香港玄案》由李丞責、劉倩婷、陳敏之及朱維德主持。
■老香港
■老香港
 
 
回應 (1)
我要發表
2011/06/29 09:24:47 回覆

陳敏之做得好...仲有怒火街頭都係呀..幾時再演鳳姐既角色呀?? {#icons_girl2}

user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.