讀卡機

2011/06/24 08:56:40 網誌分類: 電腦
24 Jun

有兩部讀卡機個樣好似咁既: http://cgi.ebay.com/CARD-READER-MINI-MICRO-SD-HC-MEMORY-STICK-PRO-DUO-M2-/260788201125?pt=PCC_Drives_Storage_Internal&hash=item3cb83026a5

二哥有部讀卡機個樣好似咁既: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SD-SDHC-MEMORY-CARD-READER-USB-1GB-2GB-4GB-8GB-32GB-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem3f04a4a52eQQitemZ270660838702QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

我要強調似既只係個樣, 牌子可能唔同。

但我肯定二哥既讀卡機同我果兩部牌子一樣, 係個樣唔同, 點解佢果部用左咁耐都讀到, 而我有部係新既, 都讀唔到卡?

試過換張新卡, 但都係讀唔到...

係咪屋企d電腦既問題呢? 可能我要試埋手提電腦得唔得la。

如果係個讀卡機款既問題, 再試落去唔係辦法。但以前真係讀到, 第一部用左1年, 第二部用左1-2次就又用唔到。

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..