係機會既問題

2011/07/13 19:29:37 網誌分類: 教育
13 Jul

「大埔焦急城小學雞」其實好細個... 雖然唔知以前有冇見過佢, 畫面又未可以令我確定個小朋友既樣, 但作為一個有教育熱誠既人, 任何小朋友都唔應該放棄去俾機會佢地改過。

有時, 冷靜一陣, 大家就好快忘記d事, 小朋友亦易d落台既。

以前有個表妹把口都唔係咁好- 當時佢6歲。但係佢大個d之後, 把口冇再衰啦, 而且係個好乖既小妹妹。

所以呢, 希望社會唔好「啄」住個小朋友。俾下台階佢la! 我亦相信社會好快會忘記呢件事, 因為每日都有好多爆炸既野。但願個小朋友亦唔好將大家對佢既指責放嚮心上, 卻要反省, 俾機會自己改過, 俾機會自己同父母講返對唔住, 或者做返d令父母開心返既野。

小朋友, 始終都係小朋友。如果佢深感到俾人定左型, 佢條路就返唔到轉頭。所以希望大家同佢自己都俾條生路佢行la!

p.s. 如果我係佢老師而我又認得... 暑假之後會搵佢傾閒計, 睇下佢情緒方面有咩可以改善, 再循佢既興趣想方法令佢每日都可以穩定到佢既情緒。條路好漫長, 所以大家又唔可以怪晒d父母同師長既, 因為香港好多人都有情緒問題, 佢爆出黎既野都未必係個心想講果句~

回應 (4)
我要發表
ivina
ivina 2011/07/15 17:54:11 回覆

同意 但醫生都未必幫到~

因為醫生要對太多人, 俾到幾多分鐘佢丫~

排期又要排幾耐丫...

2011/07/15 17:24:43 回覆

我覺得佢有情緒病,要看医生.

ivina
ivina 2011/07/14 21:17:15 回覆

果d都係「教育」嘛

淺雪
淺雪 2011/07/14 15:37:31 回覆

係既..總要俾機會小朋友.

不過,,有的唔明白,,而今的小孩兩歲多D就讀書..接受教育..

但似乎講粗口好細個以經朗朗上口.

user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..