官答問大會

2011/07/15 18:06:32 網誌分類: 網店推廣
15 Jul

啱啱睇完行政長官答問大會,請恕小弟聽力不佳,很多問題及答案我也聽不出重點,如果高考中文係咁既答案夠究會攞乜grade呢? 可能這才是政客要的本領吧!

由於小弟打波整親隻手,”篤”魚蛋,所以打字慢了好多,今日就回應一下之前有網友問的問題,內容包羅萬有,我都唔知答邊d先好,所以我決定隨機,希望你不會覺得我的答案像政客般吧!  如果今次輪不到你的問題,請再pm我吧!

免責聲明﹕ 這是小弟的偏見與經驗,你成功與否跟我無關

1) 我點樣先至可以把我的網站排第一名?

我答: 其實有太多原因了,真係答足3日2夜都答唔完,舉個簡單例子。

用最淺的講法,搜尋引擎就好似一部投票機器,佢會根據其他網友的投票進行排名

假設你在搜尋引擎輸入:最強的華人魔術師

好明顯香港最強就係Albert Tam啦,因為佢係香港好多fans啦,佢d fans係佢地個網站展示Albert 驚人的紅白魔術,在搜尋引擎眼中,Albert都幾似係”最强”個個,但係全世界的華人都覺得劉謙勁d喎,除了台灣,大陸,連日本都有劉謙的節目,如果你係搜尋引擎你會點排呢?

當然,搜尋引擎裡並沒有投票,這只是一簡單的講法,只要你的網站得到更多的網站或媒介”投票”給你,自然你的排名會更高,方法有很多,請找回之前的post吧!

2) 點解我的網店冇人流?

我答: 太多原因了吧!  想像你的網店是一間實體店鋪,沒有人流也是有很多原因的吧!或許是你的網站沒有宣傳,也許是你的網店定位錯誤,又或你的網店有太多的對手……舉個例子,你總不會在黃金商場買化妝品吧! 對,係冇對手,但也沒有目標客群吧!

所以請先搞清楚那裏做得不足夠吧!

更多的內容  請按此

 

回應 (0)
我要發表
user