PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

新片掀起「換妻」 熱話Jeana:小方演得好投入!

2011/07/18 08:47:49 網誌分類: 娛樂
18 Jul

新片掀起「換妻」熱話 導演讚佘詩曼夠霸氣
Jeana:小方演得好投入!

        葉念琛擅長炮製話題性電影,當年的愛情三部曲輕易贏得觀眾共鳴,去年索性把「偷食」禁忌放在《婚前試愛》中,結果票房口碑皆贏。今年再下一城,在《人約離婚後》玩「換妻」遊戲,題材大膽得讓人咋舌,還找來身材惹火的o靚模Jeana與方力申翻演網上熱爆情慾短片作電影序幕,誓要掀起火辣熱話。

       主持:黃柏高
       統籌:林永匡
       協力:彭燕燕、袁東亮

        觀眾喜歡葉念琛的寫實愛情觀,不再是單一的浪漫,關係其實是充滿欺詐殘酷的,新作《人約離婚後》再次打破禁忌,把「換妻」等話題擺上枱分享。

        葉念琛:「《婚前試愛》成功算是強心針,結婚前偷食,那結婚後又會點呢?《人約離婚後》就再大膽地去講『換妻』交換伴侶,觀眾鍾意我這種態度,夠膽講,將以往大家唔敢公開討論的禁忌話題擺上枱講,貫徹我以往風格,好真實,好有共鳴和話題性,如我翻拍網上熱爆的真人真事短片為電影揭序,是一對新人在婚宴上播出新郎的情慾短片,然後當眾宣佈離婚,短片成為一時佳話,Jeana就係情慾短片的主角,方力申就係新郎哥。」

        Jeana:「我覺得這個角色有很大發揮空間,情人唔易做,仲要係壞情人,多謝導演給我機會。其實我都想睇下那條短片,睇下佢哋激啲定我同小方激啲。」

Jeana有個性

        演員要成功,必先要懂得「豁出去」演繹角色,葉念琛說Jeana絕對做得到,「小情人」角色演得極投入。

        葉念琛:「我好鍾意Jeana的個性和工作態度,作為一個新人,她對我絕對信任,這點很重要,我知有很多人會覺得唔需要咁大膽去演這場放在片頭十分鐘的戲,Jeana那種豁出去的態度很好。處理這類激情戲,必須令演員覺得安心,舒服無壓力,為求該段情慾短片更像真,我租了間酒店套房,只有小方、Jeana、攝影師和我,四個人閂埋門用手提DV拍攝,沒有刻意打燈,一take過無NG。」

方力申好突破

        方力申孭飛演愛情三部曲,跟葉念琛拍住上,彼此建立默契和信任,葉念琛激讚小方演技進步。

        葉念琛:「同小方有幾年無合作,今次再會覺得佢真係進步好多,傾劇本時已表明要佢做一個賤男,要大膽突破。那場牀戲安排在第一天拍攝,我知小方都好緊張,流咗好多汗。」

        Jeana:「係呀,佢真係好濕!其實自己都好緊張,埋位前同小方握握手,感覺同小方好match,大家一嚟就嚟,好容易投入角色,佢直頭當我係佢『小情人』咁錫,好sweet。拍攝過程都幾有難度,雖然自己有打底,但都擔心,要我對住部DV除Bra,然後攬實小方,胸貼胸咁,又要hold住個bra唔可以跌,又要喺張牀上碌嚟碌去,好多動作。」

佘詩曼好演技

        葉念琛說,佘詩曼的演技絕對頂班,劇本是度身訂造,她能夠完全放下包袱,跟方力申、羅仲謙上演激烈情慾戲,讓他明白何謂尊業演員。

        葉念琛:「跟阿佘合作是一件好享受的事,角色好啱佢做,一個新娘子在婚禮當晚播老公條情慾片再企上台宣佈離婚,試問香港邊有演員做到?又要令人信服,有霸氣能壓場,講真,如果阿佘唔演我唔會拍。阿佘演技好,工作態度一流,是一個好榜樣,每次阿佘埋位,我都會叫齊所有年輕新演員到場,埋位睇mon,睇阿佘點演戲,睇阿佘點準備角色,大家會見到阿佘那種勢利,如何要求自己,每次我有要求,阿佘只需要三take就達標,佢絕對係一個頂尖演員,自己都好enjoy這次合作。」        
 
■葉念琛、Jeana接受Paco訪問,大談拍《人約離婚後》的換妻話題。
■葉念琛、Jeana接受Paco訪問,大談拍《人約離婚後》的換妻話題。
■Jeana與方力申的熱爆情慾短片作為電影序幕,她笑言場面都很激。
■Jeana與方力申的熱爆情慾短片作為電影序幕,她笑言場面都很激。
 
 
■葉念琛擅長炮製話題性電影,當中尤以寫實愛情觀的最受觀眾歡迎。
■葉念琛擅長炮製話題性電影,當中尤以寫實愛情觀的最受觀眾歡迎。
■佘詩曼拋開視后包袱,與小方有很激的情慾戲。
■佘詩曼拋開視后包袱,與小方有很激的情慾戲。
 
 
回應 (0)
我要發表
user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.