PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

入行20年大意義 10月再度強攻紅館 古巨基加強版熱舞贈Fans

2011/08/01 08:48:33 網誌分類: 娛樂
01 Aug

        古巨基將於10月7至8日再踏紅館,舉行第5次個人演唱會「Amazing World世界巡迴演唱會2011」,對基仔而言,這是一次很有意義的演唱會,因為1991年是他入行的日子,由當年的黃毛小子到今日成為天王巨星,這個20年確是值得好好慶祝及紀念。眾所周知,基仔一向計仔多多,為了給予觀眾新鮮感,基仔絞盡腦汁,以加強版勁歌熱舞作引子,誓要帶歌迷們齊齊進入他為大家建立的Amazing主題樂園,預祝樂園大爆特爆。

主持:黃柏高
統籌:林永匡
協力:廖思慧、袁東亮、張詠森
場地提供:文鼎壹號(31532186)
化妝:HubeiHair@AdelierdArris
髮型:MarkIp@Hair

        基仔一向很多鬼主意,這個入行20年的演唱會,當然要費盡心思,今次他親自構思主題,將紅館化身成主題樂園,帶領觀眾進入多姿多采、最Amazing的世界。

        古:「香港人一向好忙,但忙完之後都好鍾意搵個地方去輕鬆吓,所以我好想觀眾拎住張飛嚟睇Show可以開開心心。我就諗,閒時好多人都鍾意去主題樂園玩,咁我就諗到將主題樂園定為演唱會嘅主題,當中有唔同嘅場館去演繹唔同部份嘅歌。從我演唱會嘅Poster可以見到當中概念,Poster同樣由林海峰設計,海報中嘅我喺膊頭爆出好多主題樂園會出現嘅得意公仔,畀觀眾感受到演唱會將會好繽紛同視覺豐富。」

        驚喜熱舞跳不停

        今年是基仔入娛樂圈20年的重要日子,亦是其加入英皇後的第一個演唱會,雙重意義下,當然不容有失,所以一向擅長唱深情歌的他,亦要秘密練好「舞」功去回饋支持多年的Fans。

        古:「為咗配合演唱會,都會出一張新專輯,而剛派台嘅歌就係叫《爆了》,係一首好有未來世界Feel嘅快歌,首歌係畀大家去紓緩壓力,因為香港人都活喺壓力中,無論工作或生活,所以大家預備爆之前,可聽吓呢首歌去紓緩吓,而呢首歌喺演唱會中,將會放喺太空館入面,再配合埋一Part勁歌熱舞,希望能夠畀到驚喜大家。另外,當然會跟觀眾去分享不同時期嘅我,一齊進入時光隧道,去聽我不同時期嘅代表作。」

        基仔渴望引你笑

        最近基仔跟英皇再續新約,加盟新公司兩年來,基仔推出過粵語及我很喜歡的國語專輯《大時代》,亦有拍攝內地劇,加上10月的巡迴演唱會,工作非常忙碌,相信在未來日子,基仔將會走得更高更遠。

        古:「同新公司合作好順利亦好愉快,所以都無乜討論過程先去續約,不過,除咗音樂上,都希望同演戲同步發展,我都係啱啱先喺蘇州拍完劇番嚟,呢套《歡樂元帥》係一套古裝神話喜劇,自己一直多拍愛情片,做深情角色,其實我一直好鍾意演喜劇,因為拍喜劇好開心,人都生猛啲,而且拍愛情片易掌握,但拍喜劇要引人笑唔易㗎,所以都好期待劇集嘅推出。」

        人生大事未計劃

        已3奪「最受歡迎男歌手」了,事業有成的基仔都是時候踏入人生新階段,成家立室實理所當然。

        古:「工作嘅佔據令我無空間去計劃,好似我啱啱喺內地拍完劇番嚟一星期,我都未有時間番屋企見父母。但靜落嚟會諗,會嚮往婚姻,但一要工作,睇到未來日子嘅工作表,又會無空間畀我去嚮往了。」
        

 
■基仔入行20年,將於10月在紅館第5度舉行演唱會,見證他走上樂壇巨星之路。而宣傳海報就由林海峰負責設計,充滿主題樂園味道。
■基仔入行20年,將於10月在紅館第5度舉行演唱會,見證他走上樂壇巨星之路。而宣傳海報就由林海峰負責設計,充滿主題樂園味道。
 
 
 
■基仔與阿Sa等合作拍攝古裝神話喜劇。
■基仔與阿Sa等合作拍攝古裝神話喜劇。
■基仔演繹國語歌的功力日漸進步。
■基仔演繹國語歌的功力日漸進步。
回應 (0)
我要發表
user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.