20110305 Cebu 4天 周圍積

2011/08/10 22:14:52 網誌分類: 旅遊
10 Aug

2011年3月5日,星期六,應 '豹叔' 提議,再一次去了 Cebu,小弟有幸出發前在 ITA 周年晚會上,抽獎中了一個由 '香港菲律賓旅遊局' 送出的 'Eskaya Resort-Cebu' 住宿一晚連雙人 SPA免費,本來打算住一晚再回 Cebu 的,可是一路都未能聯系上 'Eskaya Resort',加上 '豹叔' 要帶阿仔去做中一面試,最後一連三晚都住在 Cebu 的 'Crown Regency'。

航班:HK-Cebu,5J239,01:40AM/04:20AM;Cebu-HK,5J238,22:30PM/12:55AM,來回連 HK TAX=HK$589.-。

住宿:Crown Regency Hotel Fuente,HK$550.-x 3晚 = $1650.-

HK$/Peso=HK$1.-=Peso 5.5。

同遊人:豹叔、Connie、遊遊雲。

 

Day-1,2011年3月5日,星期六,一早去到去入 Waterfront Airport,等到 6點幾搭的士去酒店,7點幾提早 check-in 比多 Peso 1000.-。全日行街食飯,為方便帶阿女部 D3100去,點知返黎 ' 香港' 後先知開唔倒 D相,所以今次用 '豹叔' D 相。

 

Day-2,2011年3月6日,星期日, '豹叔' 幫阿仔考中學,所以今日先至到,約 10:00AM 出發去 'Nalusuan Island',原本約了 10:30AM,點知塞車成 11:00AM至到,一落車就有一位船夫叫我地用佢架船出海,Peso 3800.-,仲話我地遲左,架船開左要第好耐,我地就走入左手邊的  'Nalusuan Island' 的專用碼頭,等左約 30 分鐘船就到。

 

船行約 40分鐘就到。

 

一天遊,包來回船、午餐,入島費及浮潛,每人= Peso 780.-,不過最少 5人,所以 4人都要比 Peso 3900.-。

 

14:30PM 回程, 'Nalusuan Island' 的商業味太重,沒有 'Caohagan Island' 的寧靜感覺。

 

晚上去酒店斜對面的 'Robinson Shopping Mall' 食飯。

 

Day-,2011年3月7-8日,星期一、二, 跟住兩日都係做 'SPA' 同食野,主要可以提提 'Crown Regency' 有一個 Peso 777.- 的 'Combo SPA',非常低,包括 SPA、按摩 同 Facial 合共 3 個鐘,低!

 

 

最後一餐在 'Ayala Centre' 食,不過係最差一餐。

 

多謝 '豹叔' 提供以上相片。  

 

相關資料……

航班:www.cebupacificair.com

訂房:www.asiatravel.com

小島:http://nalusuan.mencaresorts.com/

 

 

後記:

本來打算抽倒獎可以去多次 'Bohol',點不知 '菲律賓旅遊局' 送出的禮物竟然唔對現,真搞笑!亦可以知道佢地辦事的認真程度。

今日終於都將 NEF 轉做 JPeg 啦:

 

 

 

 

 

 

回應 (0)
我要發表
user