飲早茶

2007/05/13 11:36:50 網誌分類: 生活點滴
13 May

今朝,晨咁早爬起床,當然就是去揾位飲茶啦!

滿以為一定是人海人山;殊不知,當我去到那一間酒家,七點多鐘,只得小貓三幾隻,唔使等,昂然闊步走進去,任揀任坐。太意外!

由於,不用排隊,比原訂時早了很多,我坐了大約一小時,才打電話給老伴,告訴她差不多到我了,叫她起身準備,也差不多一小時,終於團聚了,一家人坐埋一齊喝茶了。哈哈,不錯。

坐在我隔鄰的一張大枱,一對老夫婦比我還早到場,兒孫們鹿逐到來,到我差不多埋單要走時,一對年輕夫婦帶著一個小朋友才跚跚到來;一坐下來便把點心咀裡送,然後催促著要趕時間,走先。車!車!車!不如唔好嚟。

我有一個幾唔好的習慣,每次飲茶,到了中段時間,例必走到大堂,拿一張輪位的籌。然後,差不要埋單時再走到大堂,再把籌轉送給一個陌生人。今天,我把這票投給一個後生仔和他坐著輪椅的媽媽(我估係佢媽媽)。哈哈,我看過他手上的號碼,比起我給他那張大約遲五十幾,佢地都唔知幾開心。

飲完茶,讓D細嘅和老伴去PK買餸(我哋唔鍾意出街食),我就回家同周兄捉埋盤棋。

 

回應 (10)
我要發表
則卷小雲
則卷小雲 2007/05/14 07:40:44 回覆
哈哈! 我的家人飲茶也是如此的呢! 因為有些要趕返工, 所以每次都是遲來且早走的呢~
2007/05/14 04:24:54 回覆

你比原訂時早了很多,你坐了大約一小時,才打電話給你老伴,告訴她差不多到你了,叫她起身準備,也差不多一小時,終於團聚了,一家人坐埋一齊喝茶了。哈哈,不錯~你老伴甜到(溜)哂啦!

送給你老伴的,因為我這邊還是母親節!

2007/05/13 20:54:27 回覆
哈!當然是讃啦!一份心意、―份愛意、非其它所能代替的!
2007/05/13 19:44:50 回覆
只得小貓三幾隻,唔使等,昂然闊步走進去,任揀任坐。太意外!由於,不用排隊,比原訂時早了很多,我坐了大約一小時,.......哈!總共等左兩小時、還有表現出之黒色幽默、真係幸苦你喇!
2007/05/13 19:20:19 回覆
母亲节快乐!!水皮~
利小容
利小容 2007/05/13 18:21:27 回覆


Wishing you a Happy Mother's Day...

2007/05/13 16:53:11 回覆
很抱歉........至於您的「壞習慣」,我從來都唔會咁做喔.........
2007/05/13 16:15:43 回覆
寫意人生!
2007/05/13 15:50:47 回覆
甚麽原因使你有這習慣?
2007/05/13 12:39:35 回覆

這一天你過得真有價值。 

你那「唔係幾好」的習慣,給予大家新靈感,怎樣去善待陌生人,善哉。 

user