PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

叮囑散戶切忌溝貨,陸叔:內地消費股有得諗

2011/08/29 08:51:11 網誌分類: 娛樂
29 Aug

        5年前「名人會」的第一位嘉賓就是人稱「陸叔」的陳永陸,他是目前香港最給力的獨立股評人之一,有「股海明燈」及「散戶黃大仙」美譽。5年後的今日,因為受歐美債務危機恐慌蔓延,全球股市一片風聲鶴唳,彷彿第二輪金融危機捲土重來。所以,特別邀請這位有三十多年投資策略經驗的老朋友抽空接受訪問,跟浮沉在股海的讀者們分析戰況,用「明燈」去帶領他們踏出苦海。

        主持:黃柏高
        統籌:林永匡
        協力:廖思慧、袁東亮、黎寶倫

        近數月金融市場波濤洶湧,投資市況非常兇險,各國政府和各地投資者都會問同一個問題:怎麼辦?

        陳:「香港資金流向係全世界最快,所以股票市場中,3、4日就可以跌3000點,仲要好多非恒指成份股都跌咗一半。好似對沖基金,舊年我都同大家講咗,世界上最頂尖嘅對沖基金經理好睇好香港嘅市場,個個以為得米,原來係嚟搞亂香港。因為市場資金流得快,同埋歐美經濟差,以前幾差都好,歐洲同美國都頂得住,但今次唔同,08年之後,佢哋為咗谷起經濟印好多銀紙,但後遺症就係通脹,而通脹令到成本增加,咁樣經濟一定會衰退。但我覺得呢個係一個循環,等對沖基金有機會轉身,盡量做沽空嘅行動,壓你個股市落去,喺下低兜返啲平貨去平返個倉,係無辦法㗎,大家要接受依個現實。」

        勿沉迷保險金融股

        通脹猛於虎,港府立即以100億港元的「通脹掛鈎債券(inflationBond,簡稱iBond)」來打老虎。究竟現在還有甚麼股票值得投資呢?

        陳:「自從政府出個iBond到依家都仲升緊,iBond收息好囉,因為政府包底呀,你唔會輸錢㗎,你依家買咩股票都輸錢㗎啦,自從有iBond之後,個市未停過跌,政府做啲嘢每次都累街坊㗎。我始終覺得依家揀股票,要揀關於內地生意上唔會受歐美債務或資本增值影響嘅,好似高消費嘅零售股或汽車代理股,我同大昌行主席許應斌傾偈,佢話內地啲Bentley賣到斷晒貨,排成年都未必有得坐,個個落訂二百萬都肯等,歐美經濟差對佢哋無影響。記住一樣嘢,好似六福呀,東方表行嗰啲都跌得咁勁,因為佢哋有價值,畀人捧到上天,到大家一齊跌,佢哋就跌得慢同耐,但到啲基金股都無貨沽嘞,就強勢都要沽,所以跌得好快,有平貨可以執,所以大家做吓功課,搵一啲內地消費股反而有着數,唔好再沉迷咩保險同金融類股份嘞。」

        溝貨愈溝愈淡

        小股民對股市態度不同.銀行外整日都人頭湧湧,有小股民認為股市的波動太大,暫時不會買賣手上的股票,但亦有小股民認為可以趁低吸納,購入一些實力較強的股票。究竟小股民們何去何從呢?

        陳:「股民們擔心一定有,但散戶投資者要記住,如果你用好平嘅股份去換一隻好貴嘅股份呢,有機會貴嘅會落後,平嘅會上先,但係一定要睇呢個行業係咪真係有用,另外,唔好胡亂溝貨,因為只會愈溝愈淡,你保持自己嘅實力,係唔需要將手上買咗嘅貨沽出,情願保持呢個蟹貨。一路溝呢,你又輸double,輸多好多錢㗎。」

        樓市跌極有限

        為遏止炒風,政府不斷出招令樓市下調,但樓價仍然高企,小市民能夠上車的機會依然渺望。

        陳:「樓市下調係啱㗎,但幅度係幾多呢?去到沙士嘅機會好微,其實依家1億以上嘅樓,百分百係內地人買㗎嘞,加上而家咁低利率又咁高通脹,我沽咗啲樓咁我買咩呢,一係買金唔會買股票,風險大嘛,所以啲樓係跌極有限。不過今次全球個調整快又急,經濟又唔好,會影響中下價嘅樓,下調幅度大約10至15﹪,到出年,內地經濟如果放寬,我預測到季尾,啲錢一樣湧返入嚟,所以樓價調整幅度同時間都係有限。」

        
 
■近日股市波動,大市猶如「過山車」般上落,所以今次請來陳永陸作嘉賓,為各位讀者分析後市走勢。
■近日股市波動,大市猶如「過山車」般上落,所以今次請來陳永陸作嘉賓,為各位讀者分析後市走勢。
 
■陳永陸出席各個投資講座,深受投資者歡迎。資料圖片
■陳永陸出席各個投資講座,深受投資者歡迎。資料圖片
 
■陳永陸早前與財爺曾俊華(左三)出席商台節目《人生交叉盤》十周年慶祝酒會。資料圖片
■陳永陸早前與財爺曾俊華(左三)出席商台節目《人生交叉盤》十周年慶祝酒會。資料圖片
 
回應 (0)
我要發表
user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.