<車廂話>漫畫提要

2011/10/04 18:20:57 網誌分類: 漫畫<車廂話>- 女生車廂寶典
04 Oct

是每五篇上存之女性文藝,內容包括防狼術以及對男人的一些偏見/意 見,也包含對現世一些現象的偏見/意見……主旨在於提高女性對防狼的警覺,以及提醒男人不要於言行上做出類似歧視或悔辱女性的事情,最重要是提高乘客的公民意識,不該自私自利、不顧他人於車廂內的感受和處境。

今天畫了三篇,相信明天或後天可以放頭五篇上來。再次獲得繪畫靈感,真感謝每天上班漫長的旅程。

回應 (2)
我要發表
ivina
ivina 2011/10/08 08:09:45 回覆

我知呢個題材放嚮呢度唔係咁arm市場, 因為好似好多俾留言我既人都係男既... =口=" 但我又真係好想放d野上黎, 因為未必係話佢地既~

2011/10/08 01:00:22 回覆

對男人的一些 {#icons_panda25}意見

user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..