Facebook 推廣及 Facebook Fanspage SEO

2011/10/10 21:23:35 網誌分類: facebook marketing
10 Oct

先向偉大的企業家Steve Jobs致敬,沒有他,整個世界可也大不同了!

有一排冇用文字出POST,今日又轉一轉,先幫自己賣一賣廣告,小弟開始左自己SEO服務了,

我唔敢講我係最好,我只係講我有可能係最好,請多加支持

入正題,朋友最近問點樣可以加多D FANS 或用Facebook 推廣自己服務,今日又將我近來一個Project講一講點做吧!

先講誤解吧!

1)  好多人以為在Facebook 成立一個專頁之後,不停加fans,跟住不停出廣告,總會有人幫趁你,或增加知名度的

我可以好肯定咁講,呢個方法唔Work,點解?

試想像一下你係facebook用家,你去facebook係為左做乜? 係為左俾人sell 野?

絕大部份人都係為娛樂!  我唔係話facebook fans page唔可以用黎賣,佢係可以發揮到賣野功效的,最好還是有個平衡,而最重要係跟你的fans建立溝通及互動,當他們信任你,覺得你提供的資訊或你本人可靠後,自自然然會主動跟你買野。

與其不斷發放廣告,倒不如反問你的fans 覺得你的產品如何,傳達一些你產品或品牌後面的故事。

2) Facebook Fans page只有朋友傳朋友的途徑

如果大家有留意,你的facebook fans page通當最後會係 http://facebook.com/yourproduct (例如小弟自己的便是 http://facebook.com/sexyseohk)

但係好少人發現原來上面條link係Google 眼中係當一頁新的網頁, 唔信?

在你的搜尋引擎打上"beauty product",你會看到以下結果

你梗係以為呢個Facebook Fans Page會有乜咁特別,大家看看吧!

當然,你會唔會like係一件事,但係呢個咁簡單的page可以有咁好排名,所需的工作一定遠比一個網站的SEO為少,我相信每個人都可以做到。

經小弟自己測試後,Google 對 facebook fanspage 的喜愛度極高,

詳情請到 Facebook 推廣

 

回應 (0)
我要發表
user