Hot in 2011-那些年 我們一起追的女孩

2011/11/02 18:06:37 網誌分類: 網店推廣
02 Nov

 

有一段時間冇更新,今次堅唔係懶,係要好好諗諗小弟的發展方向,今次呢篇有D離題,請見諒!

自從推出自家製SEO Service後,發覺要做的原來遠比想像中多,付出的時間也多了,結果好多野做到做唔晒。

陷入窮忙的狀態,最後顯身一個問題,"除左錢,搞到咁忙做乜?"

值得深思的問題,結果成個星期都係度諗是放棄還是繼續好。

諗左好耐都決定到,巧合之下,走左去睇近來最紅的兩樣野

  1. 電影
  2. 偶像Steve Jobs 自傳

睇左兩次,唔係因為好好睇主動睇左兩次,我都唔知解睇左兩次,有些事情就是冇得解釋的。有兩句是我印象深刻的

"每個故事都有個肥仔"

"人生就是很多事都徒勞無功的啊!"

不知大家的沈佳宜是否還在你的記憶中呢? 點解套戲會咁有共鳴呢? 其實套戲並沒有一般的高潮位,點解都會咁受歡迎?

"最主想的就是大家也許會有一些類似的回憶或遺憾,大家才會身同感受吧!"

經常有人問點解網站冇人睇,D人逗留時間咁短,我明明有地球上最好的設計,明明有有史以來最好的產品,點解?

這裡沒有固定的答案,我只能根據我的觀察說,好可能係Visitor只係覺得你個網站又係"另一個淨係賣產品的網站"

你曾經對一個網站或店舖有過以下評語嗎?

"又sell,我想揾一個知我問題,替我解決問題的人,我唔介意俾多d錢,但係唔該可唔可以只係顧住你自己的Comission"

你有諗過你的訪客會有呢個印像嗎?

請以用家角度,代入去設計你網站或facebook page 的內容吧,

或許你可以加入你Visitor可能遇過的問題,煩惱,

讓Visitor覺得你真係遇過呢個問題,並唔係一個死Sell屎,提多一次

"最主想的就是大家也許會有一些類似的回憶或遺憾,大家才會身同感受吧!"

你就跟他們一樣遇過同樣的問題,不過最後你解決了,現在讓你給他們一些意見吧!!!!!

又離晒題,以上同SEO冇任何關係的....

Click here for more...

 

回應 (0)
我要發表
user