南生圍戶外寫生畢業作

2011/11/13 17:58:36 網誌分類: 戶外寫生及練習
13 Nov

由西鐵元朗站行過去, 搭部5蚊船仔(其實就咁過一條河仔之嘛, 航程極短...), 再行入d~ 再行入d~ 去到間食店, 老師決定包左個場黎畫畫, 訂金就係之後全部人大概15個都嚮果間食店食野~

呢幅畫我係有意令到遠景矇d既。不過遠景又真係求其左d囉... 隻船呢, 畫既時候我想起鯉魚門既石礦場同樣有個咁既形狀, 今次畫得好過上次。d貓貓狗狗係間食店既寵物, 隻狗成日周圍走, 同某d同學玩得好開心~ 但隻狗就嚇到我成日逃走啦。

我坐既位係好曬既。想拎支棕色油粉彩既時候... 咦? 溶左?? 溶到朱古力咁 =.=

總體上, 唔滿意d屋~ 就好似老師咁講, 塗左底色先會冇咁多「沙洞」, 但我個人又係急進, 畫錯左既中途又係好難改返, 係咪心態要改變呢?

今日好多同學畫油粉彩畫。佢地偏向畫d樹呀, 水呀, 山呀... 明知我自己唔想被比下去, 所以選左d「大人唔多畫既好多色彩既野」, 以童心作賣點。咁arm果兩隻貓狗成日走黎走去, 就放埋佢地落幅畫度... 個問題係隻狗變成透明狗lu。

回應 (2)
我要發表
ivina
ivina 2011/11/14 18:35:31 回覆

我只係昨日先去過咋, 之前未去過

淺雪
淺雪 2011/11/14 09:23:36 回覆

呵..南生圍..

好耐冇去過囉..

在你畫中可看到一二..

user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..