PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

新碟新突破 征服旋律賣感情 吳雨霏向女歌手獎進發

2011/11/28 08:43:20 網誌分類: 娛樂
28 Nov

        由九變四,再由四變一,獨立發展後的吳雨霏(Kary)連名字也改了(原名吳家穎),今年更由舊公司轉投環球唱片,這九年間,我見證了她由蛹變成蝴蝶的蛻變過程,聽畢Kary的新碟《我本人》後,我只有一個感覺,證明當年我沒看錯人,蝴蝶愈飛愈遠了,正在向女歌手獎進發,很高興看到Kary有這個新開始及新發展,明年紅館再見。

        主持:黃柏高
        統籌:林永匡
        協力:彭燕燕、廖思慧、陳辰

        Kary的新碟很好聽,整張碟的曲風非常一致,散發了濃濃的時代女性味道,特別是主打作《我本人》,其溫柔的演繹令人聽得陶醉,難怪一推出便立即登上三個電台流行榜No.1位置。

        「其實錄新碟只用咗兩個月時間,試過一星期錄五首歌,從來未試過。好鍾意呢隻碟,因為全碟嘅Message都好統一,好女性化,好代表到現今女生嘅心態,好似《我本人》就用林黛玉去跟呢代女仔作比較,以前嘅女仔好軟弱,但而家嘅會好獨立好堅強。另外我都好鍾意《歸宿》,係一首好溫暖嘅歌,希望藉住我嘅歌聲去祝願天下女生都能夠搵到幸福嘅愛情,雖然幸福得來不易,但跌跌碰碰過後必定會搵到。所以新碟好表現25歲嘅我,一個成長咗嘅Kary,因為呢類Topic都係我想講嘅嘢。」

        新班底新Kary

        Kary在新碟的演繹明顯跟以往不同,皆因兩位監製EricKwok和AlvinLeong,以至其他班底,均屬首次合作,當中梁榮駿更是相當資深的音樂人。

        「兩位監製各做5首歌,因為入咗行一段日子,所以兩位監製對我嘅要求已經唔只係技巧上嘅嘢,Eric執得好仔細,唔關音準時,係要有Feel,所以唔可以逐句錄,要成首咁唱。至於Alvin亦一樣,其實《我本人》唔難唱,但佢要我唱到個情緒出嚟,之前我有眼不識泰山,上網SearchAlvin嘅資料,先知佢好勁,之前做歌畀王菲同張國榮佢哋,難怪《我本人》嘅Demo本來好普通,但經佢一監之後即刻唔同晒。」

        《未晚》靈感來自林憶蓮

        一直知道Kary很喜歡林憶蓮,估不到她在新碟中也唱了一首好有90年代憶蓮感覺的《未晚》向偶像致敬。

        「我真係好鍾意憶蓮,有日同監製講,希望佢做一隻有舊時Feel嘅歌,然後就出現咗《未晚》,旋律同編曲都好林憶蓮,加上周禮茂填詞,成件事嘅感覺好有味道,我好鍾意,所以啲人問我點解會有呢首歌嘅出現,我會話靈感嚟自憶蓮。」

        再開Show出國語碟

        雖然Kary只有25歲,但入行已9年的她目標好清晰,能夠知道自己想要甚麼的歌手不多,可以切實執行的更少,希望正邁向女歌手獎項的Kary繼續努力。

        「希望出年能夠由年頭忙到年尾,雖然轉新公司日子尚短,但只用2個月就做到一隻我好滿意嘅碟係一個好好嘅開始。年頭開完個唱,但呢一年自己成長咗好多,目標更清晰,知道自己要做啲乜嘢,所以好想下年可以再開,另外當然係國語碟,除香港外,內地同台灣市場都好重要,我唔怕做得耐,只想做一隻好質素嘅國語碟。」        
 
■Kary今年由舊公司轉投環球唱片,新作旋即登上三個電台流行榜No.1位置,期待見她高舉樂壇女歌手獎項。
■Kary今年由舊公司轉投環球唱片,新作旋即登上三個電台流行榜No.1位置,期待見她高舉樂壇女歌手獎項。
■Kary從Cookies時代的少女組合,走到成熟的個人音樂路線,當中付出過很大努力,期望出年看到她在紅館演出。
■Kary從Cookies時代的少女組合,走到成熟的個人音樂路線,當中付出過很大努力,期望出年看到她在紅館演出。
■Kary入行9年,愈唱愈好,更明確知道自己想要甚麼。
■Kary入行9年,愈唱愈好,更明確知道自己想要甚麼。
 
 
 
回應 (0)
我要發表
user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.