鄭秀文演唱會

2007/05/25 10:48:59 網誌分類: 音樂
25 May

昨晚看了鄭秀文演唱會

其實我並不喜歡聽concert,現場聽過的一隻手數得晒,但就當作陪老婆,讓她開心一下吧。我不愛聽唧,無謂搞到佢都無得聽。

感覺……唔係唔得,唔係唔好聽,但一來慳皮,二來鄭秀文份人寸(嘩,我畀錢你賺你都寸,你畀錢我賺仲得了?),最多至能畀75分。

有D老牛聲、跳來跳去幾隻姿勢、仲要個台冇乜decoration,服裝先死,果件「燈罩」真係唔知佢想點……(反而班dancers的服裝設計幾靚)

講埋一堆懶感動但擺到明係講稿既所謂「心底話」,唉……反而佢話佢老竇講既野,算有D意思。

唯一好處是,D歌都好舊,o岩晒我地呢D一把年紀既,回味讀書時代聽既歌~~

表演嘉賓只得MC仁同何韻詩,好似少左D,但何韻詩果part真係好掂,之前sammi唱左好多首歌,氣氛都麻麻,但何韻詩只靠一首歌就帶起晒氣氛,high到飛起!

見到鄭秀文個樣,我更加肯定:我好討厭娛樂圈!

回應 (0)
我要發表
user