香港人、內地人

2011/12/06 21:22:24 網誌分類: 文化
06 Dec

前兩日同d畫畫老師同同學去左布吉既油畫村, 自己鑽返出黎時, 猛咁搵路去地鐵既大芬站, 因為本來係搭小巴去既。

一個女仔拎住好多畫具, 走呀, 走呀... 見到商鋪, 就問下d呀姐地鐵站點去... 再行到一座商場, 問洗手間嚮邊度。行返出黎, 又行左若干分鐘, 怕行錯, 又問d呀姐... 其實內地人可以用友善黎形容, 只要搵arm個樣唔使壞人或者衰人既呀姐, 佢地都好樂意答妳架(當然要用可以聽到既普通話同佢地講野la!)~

去到地鐵站, 我唔係咁識用部車票機。入左張好殘既人民幣5蚊落去, 部機彈返出黎, 我唯有入十蚊果張, 終於買到。部機找返d錢俾我, 我拎少左一個, 後面個女仔提我呀! 真係好好人架! 點解三唔識七都咁好既? 而且... 我唔識用部機其實都用左超過1分鐘, 如果發生嚮香港, 早就俾人話阻住晒, 但內地人冇話我, 可能香港人太過分秒必爭, 令到自己面目可憎。

更奇怪、更令人感動就係, 我拎住部(自己覺得)好重既手推車, 裏面係畫具, 搵唔到升降機, 自己抬落樓梯, 後面有兩名女子幫我一齊抬落去, 分文不收 ^0^ 佢地真係好好。

一竹篙真係唔可以打一船人。佢地同我嚮港鐵見到既內地人好似好唔同... 定係我一早就戴左有色眼鏡? 定係佢地識好客之道而我地香港人反而唔識? 我地對佢地咁冷漠、有時仲會歧視, 而佢地某d卻係咁好人...

當然, 返到香港又見返嚮香港會見到既野。有三個女人雞啄唔斷講野, 大大聲, 地下又放晒佢地d戰利品, 阻住通道... 而我每日都見好多行李箱同大包細包既野阻塞通道...

體諒- 係我要學既兩個字。

最有趣既畫面, 仍然係拎住高過我既2米咁高既油畫布卷(1.5米闊)搭深圳地鐵... 有兩個乘客以為呢支係地鐵扶手黎架! 我笑, 但我笑既係自己, 佢地亦都笑, 笑呢件趣事咁好笑, 亦笑佢地捉住左呢個「扶手」。每個人有不同既需要, 我需要買油畫布, 所以有呢件事發生; 內地人需要黎香港買野, 所以有地下咁多野既事發生。深圳地鐵既職員同我講過左1.5米既野唔可以拎上地鐵, 但亦好通容, 俾我上冇咁多人既果卡; 乘客亦都冇話我衰, 只係好奇望下。可能卷油畫布唔係咁阻定, 我亦好小心拎住, 唔俾卷油畫布整到人。

以後又會見到咩趣事呢?

回應 (3)
我要發表
ivina
ivina 2011/12/08 22:02:40 回覆

油畫布既問題... 等我搵日cut成12塊布先la =.=

ivina
ivina 2011/12/08 21:22:10 回覆

以前讀中學, 中國語文及文化堂討論過「香港人情薄如紙」既議題...

2011/12/07 21:21:28 回覆

//油畫布//

咦 !?   期待.

 

-----------

近來, 多了很多 內地同胞, 在港鐵內 都會 讓坐俾 老人家 和 孕婦的.

8)

user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..