PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

預載《頭條》App Nokia高層解構最強手機

2011/12/12 08:44:21 網誌分類: 娛樂
12 Dec

        智能手機的出現改變了人類的生活模式,只要一機在手便能分秒接觸無窮無盡的資訊,坊間有無數品牌的智能手機,最好與否視乎用家的需要,但於今日推出的NokiaLUMIA800,我敢說是我見過最無敵的手機,能夠迎合任何用家的需要,現在就請我最欣賞、有善心又好有計仔的Nokia香港及澳門區市場營運總經理林國誠(Bruce)為讀者提供詳細講解,讀者萬勿錯過。

        主持:黃柏高
        統籌:林永匡
        協力:彭燕燕、廖思慧、袁東亮

        只看LUMIA800的一體化機身便令我着迷,那種簡潔俐落的設計堪稱史無前例,的而且確,LUMIA800不只睇得,亦有豐富的內涵。

        「我在Nokia做了18年,呢部手機嘅設計係我見過最靚嘅,講硬件,機身外形以方正為主,搭配多用在電單車頭盔物料嘅高科技聚碳酸酯(polycarbonate),可以無縫地同曲面強化玻璃結合,屏幕用上3.7吋2.5D弧形AMOLEDClearBlack熒幕,當觀看畫面時,好似有浮於手機表面嘅感覺,屏幕可視角度而提高,設計好獨特,最重要當然係較一般手機襟撞,無咁易跌爛。至於軟件,我哋同微軟合作行Windows7.5,配備1.4GHz處理器,內置16GB儲存空間,搭載800萬像素自動對焦蔡司鏡頭等,使用度相當流暢。」

        無敵的SocialMedia

        網上社交平台愈來愈多,每人都必定會擁有數個網上戶口去跟朋友聯絡或去吸收不同的資訊,雖然現今的智能手機都有大量的社交平台Apps去方便用家,但每次要逐個Apps去按確實好麻煩,但LUMIA800卻精簡得多了。

        「將來嘅大趨勢一定係SocialMedia,facebook、twitter、微博等好多人用,坊間用緊嘅智能電話都是用一個按一個,但WindowPhone卻方便得多,以往電話內的電話簿記載嘅資料都好簡單,而LUMIA800就好特別,將facebook、twitter、LinkedIn同MSN等整合成「PeopleHub」,入電話簿除咗可睇到朋友嘅電話外,更會睇到朋友facebook嘅相,甚至睇到佢哋嘅最新up date,另外,以後無論fb或MSN嘅ChatHistory都可以喺一頁睇晒,慳番好多時間。

        另外,又將Word、Excel、PowerPoint甚至Onenote、Office365以及SharePoint集結為「MicrosoftOfficeHub」,也少不了支援XboxLive遊戲,有無數試玩Game供玩家下載之餘,更可以隨時睇到對手分數去作出應變,For商務人士嘅話,內置支援個人及商務電郵的OutlookMobile同SkyDrive嘅雲端系統。」

        窩心Apps方便用家

        除了無敵的「PeopleHub」同「MicrosoftOfficeHub」外,只售4380元的LUMIA800還有大量令用家嘩嘩聲的強勁功能。

        「出機時電話已預載了本地天氣、電影、AAStocks、《頭條日報》及新浪微博5個LocalApps。看似普通,但Nokia跟香港天文台合作,不用按入天氣Icon便可即時從Icon中看到本地天氣,另電影Icon亦是十分好用,不只全港院線齊備還可直接從Apps去訂戲飛,加上AAStocks,亦同樣不用按入去便可睇到恒生指數,以上都係超方便用家嘅Apps,當中最特別係一個用BingVision嘅Search功能,只要對住一啲外國文字影一張相,就可以用鏡頭掃描文字直接翻譯,出國十分有用,特別喺餐廳嘅時候,以後出國就唔使煩了。」  
 
■Nokia香港及澳門區市場營運總經理林國誠(Bruce)為讀者詳細講解最新手機的性能。
■Nokia香港及澳門區市場營運總經理林國誠(Bruce)為讀者詳細講解最新手機的性能。
■Bruce強調Nokia的LUMIA 800用法精簡。
■Bruce強調Nokia的LUMIA 800用法精簡。
■林國誠一直熱心公益,不斷參與不同團體的慈善工作。
■林國誠一直熱心公益,不斷參與不同團體的慈善工作。
 
■林國誠篤信密宗,對佛學很有研究。
■林國誠篤信密宗,對佛學很有研究。
回應 (0)
我要發表
user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.