關慧玲
關慧玲
關慧玲

女皇本色

2011/12/23 08:44:50 網誌分類: 生活
23 Dec
        女皇Shane患了耳炎個多月,終日悶悶不樂,但牠愈病愈嗲,每次替牠除下喇叭罩洗耳仔、食藥、再幫牠搔癢,牠放心到打開肚皮讓我掃,又挨實我的手,人貓日日都很親密。一聽到我走近的腳步聲,就企起身大聲叫。

        前幾日牠的傷口終於完全瘉合了,牠很高興脫離戴罩的日子,能毫無障礙地舔手舔面,喝水吃飯也不會被罩子卡住,只是,只是,衰女一旦自由自在,又回復高傲本色,再不願意輕易讓人貓埋身。只自顧自躺在地氈上睡覺,替牠搔頭掃背還可以,一旦掂到肚仔或者拉牠的手,牠就會出連環拳打人。曾經和牠親近過的骰仔,也吃了牠幾記老拳。

        女皇Shane的心和女人一樣,真善變呢!

        關慧玲

        
回應 (8)
我要發表
2011/12/26 12:32:10 回覆

Merry Christmas ! 祝各貓友及貓貓聖誕快樂 !

2011/12/24 09:50:45 回覆

善變的女皇, 讓人又愛又恨呢!

祝關小姐及各位

2011/12/23 23:04:26 回覆

話晒女皇都係大美貓,善變又有幾奇怪吖!靚女係難觸摸㗎啦!貓奴門,接受吧!

2011/12/23 21:37:31 回覆

個手抽袋最危險.....肥米個肚

2011/12/23 17:42:42 回覆

我和貓豬祝關家大小"聖誕快樂"﹗

2011/12/23 15:14:13 回覆

女皇被釋放, 當然會回復女皇的高傲貴氣... 蔗民咪行貢埋.

至於將相... 真係擔心棵聖誕同下面d禮物可以保持原狀幾耐?? {#icons_panda25}

2011/12/23 12:51:19 回覆

關小姐: 雖然已貴為"經驗貓奴", 但總一次又一次 "天真", 以為女皇在病期間對您依賴無限, 非常開心, "妄想" 從此得到主子寵幸, {#icons_cat8}還來不及沾沾自喜, 誰不知主人轉眼康復, 便故態復萌, 叫你C開, 唉, 祗怪貓奴痴心錯付, 淚流漣漣, {#icons_cat5}但仍繼續死心塌地矣! 見主子安好便快樂之時, 榮升 "一級" 貓奴之日也! 哈哈! 恭喜!   {#icons_cat7}

2011/12/23 12:10:50 回覆

米米真係八掛貪玩,望棵聖誔樹會安全吧.. {#icons_panda25}

女皇真不失其本色... {#icons_cat1}貓貓就是這樣..無法..佢覺得已蝕夠哪 {#icons_panda23}

在此祝各位貓奴材...貓奴隸..貓咪聖誔快樂..身體健康..豐衣足食..所有貓貓都得人疼愛..再沒有流浪貓.. {#icons_cat8} {#icons_cat9} {#icons_panda9}

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}