城門紅葉(未完成)

2012/01/02 18:02:24 網誌分類: 戶外寫生及練習
02 Jan

係塑膠彩+油畫布~

由於各團友影相影到興高采烈, 大家比預期時間遲左好多先開始畫, 所以好多戶外寫生同學都未完成呀!

我會加返D遠景同中景再畫返前景~D樹會畫得立體返少少~ 前面D石牌同路又會加返D顏色...

但唔係今日做囉, 因為爸爸嚮屋企, 我畫畫既話會俾佢鬧死...

回應 (2)
我要發表
ivina
ivina 2012/01/03 05:46:07 回覆

希望...

佢有個退休同事係畫家, 佢成日話佢同事冇錢賺~

聽講d畫家要俾好多錢租好多場地擺畫展, 一年擺夠50幾個先可以入香港畫家會架喎 =口="

爸爸話佢同事用左好多錢擺畫展, 但大家都見佢同事d畫好多人買、買好貴...

2012/01/02 23:48:44 回覆

有一天,

爸爸會 以你 的 畫為榮 !

努力 !

user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..