眼睫毛入眼

2012/01/30 16:28:16 網誌分類: 健康
30 Jan

有d網上文章話唔整佢出黎可能角膜炎, 但點整出黎先安全呢? 成日都有眼睫毛入眼, 細個時就成日有砂入眼...

 

眼睫毛入眼, 我們可以用衛生的棉花棒小心地把它挑出。
若真的不能用棉花棒取出, 可以用洗眼杯配合洗眼水或隱形眼鏡用的生理鹽水沖洗眼睛, 把它沖出。
請不用太過憂心。因眼球與眼瞼之間有結膜包圍著, 睫毛不會走到一個我們不能將它取出的地方。
如果您尋求醫生的話, 一定不需要開刀做手術。可能只須用專用小鉗小心地把它取出便可以了。請不用太擔心。」

http://www.visocare.com/guestBook.asp

 

「用凍滾水幫佢沖出黎」

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=1315271&extra=page%3D1&page=1

 

「用洗眼水洗佢出黎, 或用水洗佢出黎

正如好多商品都話, 如果入眼就用水洗.」

http://hk.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=7006061800269

回應 (3)
我要發表
ivina
ivina 2012/01/31 17:59:28 回覆

我昨日拎個 瓦匙羮(如果用膠既會 界刂 到自己) 裝d煲過既凍水, 隻眼貼埋去, 等d水浸到眼, 再眨眼, 然後合埋眼用塊靚紙巾印下眼皮出面d水, 再拎塊鏡睇下條眼睫毛去左邊, 發現就快出到黎, 就推下d眼皮, 發現唔見左條眼睫毛, 留意下塊靚紙巾既時候, 發現眼睫毛去左塊靚紙巾度 (就係濕左都咁堅果種靚紙巾)~

最後滴左d人工淚液~ 等隻眼舒服d~

ivina
ivina 2012/01/31 14:23:44 回覆

恭喜恭喜~~

淺雪
淺雪 2012/01/31 09:49:00 回覆

{#2012恭賀新春.jpg}

user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..