情人節快樂!

2012/02/14 16:38:42 網誌分類: 未分類
14 Feb

不管你今天怎樣過

是略過是路過還是你再問我同你死過

日子還是要過

就開開心心湊合湊合

總有比今天更好的日子可以過

沒有的話

今日能過日日過

啊,人生嘛

也就這樣過了

情人節快樂!

回應 (9)
我要發表
小女子
小女子 2017/09/30 16:34:20 回覆

{#converted_file_f7722d01.jpg}

小女子
小女子 2017/01/07 16:02:30 回覆

{#IMG_20170101_140157.jpg}

小女子
小女子 2015/05/02 15:22:59 回覆

{#cat-kitten-bengal-snow-spotted-sleeping.jpg}

2014/02/03 21:48:35 回覆

{#icons_dog8}

2013/10/22 21:23:35 回覆

BLOG-CITY突然不能上載圖片!

2013/06/13 22:14:45 回覆

今日打電話去3寬頻,相消30天後到期的合約,在音頻電話中找了10多分鐘才找到有人接電,更需再轉換另一人同小弟通話,原來是3寛頻取消服務是這樣的,
先至電找到有要求取消表格,它們除此沒有其他方法,3寛頻會一星寄出表格,客戶收到後寄回,它們收到後跟據郵chop為記的1個月後才幫客戶取消。
大家注意

3HK初初用都OK, 但近排經常斷線,上個月有人打黎叫我續約,有話可能會搬,仲問過佢地,佢地話可以提供一次免費搬,好彩問多句如果無覆蓋點算,'原來 大埔中心 係無覆蓋',佢地話重覆蓋就要比埋兩年合約餘下的費用,所以無同佢地續約;但佢地無提過取消原來咁煩,所以一開始就用 '' 來形容 3,唔係用 '',呢D公司只能用 ''黎形容,因為為左賺錢就無晒人性。

 

佢地總部在 青衣,但 sorry,就算小弟上佢地 青衣總部佢地都唔倒終止合約 (合約完結期後),比埋傳真亦唔得,一定只能由佢地郵寄一套兩份的取消合同表,我們填好郵寄比佢地,佢地按郵 chop 日期計 30天後才能取消,(怕佢收到話收唔倒,就要寄掛號)真係問你死未!簡直係 ''

早几日填了張更改合約表,上面寫住取消合約,今日有人打電話比我問何解取消合約,我話要搬屋,佢地好闗心咁問搬去邊,然后我求其話大埔中心,因为我知佢地無覆蓋,佢地查過后話取消都是要打另一个電話,又係要郵寄表格至能取消,呢間3真係差到呢,只能用一個 字形容!

 

2012/05/31 15:26:29 回覆

{#icons_cat1}賺錢時刻,錯過了要再等10年!!!
人生有多少個10年??

搶攻大陸市場13億人口全新商機
全球華人網絡創業
網址免費註冊體驗 >>> http://8win.weebly.com  {#iconb_510}

時機不待,香港與中國大陸市場將於2012年開放
低成本也可以在家經營全球有網絡的地方
不僅能賺錢,還能兼顧自己與家人的健康

2012/04/09 02:09:08 回覆

 

你厭倦朝九晚五的上班族生活嗎?

你想早日達成財富及時間自由嗎?

一個讓你事業家庭健康皆可兼顧的在家工作機會

如果你這一次決心要改變

全新商機香港市場才正要開始

(請複製網址前往) >>> http://thenw.weebly.com/


 

小女子
小女子 2012/02/18 15:47:49 回覆

user