<屍變>之章 第八話

2007/06/02 14:08:21 網誌分類: 寫作
02 Jun

柴灣某座工業大厦,大厦對面山坡密密麻麻插滿死人墓碑,以致這座大厦陰氣極重,特別是向西的C座單位。據說,早年在這座工業大厦開廠做生意的東主,絕大部份以破產告終,只有少數例外。

 

其中最為人熟知的是一家傳媒機構,要不是老闆天生一副至陰至寒的奇命,又怎可以在這座極寒苦的大厦內發展出一個傳媒王國? 有關他的故事,有機會日後另文再談。

 

大厦13樓總共有8戶,奇怪的是,只有至陰至寒的13C單位有人租用,其餘的,都是重門深鎖。

 

裝冷氣機的少年推著手推車,運送著一桶桶好像蒸餾水的淺綠色液體進入13C單位。

 

單位內燈光調得很暗,所有窗戶都給厚厚的黑絨布遮封著,生怕有半絲陽光溜入。四周牆邊架起一列列貨架,上面排滿一個個玻璃器皿,形狀就像實驗室內裝溶液的玻璃瓶,不過體積要大上好幾倍。

 

少年放好一桶桶神祕液體。他打開了其中一桶,將少部份液體倒進一個膠盤,並把自己雙手浸進液體內,臉上露出一個複雜的表情。

 

良久一把微弱的聲音由貨架上一個玻璃器皿內傳出。

 

「咦,呢度咁黑,我去咗邊呢?喂,有無人呀?點解會咁?點解我好似乜都唔記得……?哦……我……記得啦,我……好似叫……肥強,最怕熱,呢世人都未拍過拖。啲女仔個個嫌我肥,又怕我大汗,唉,諗起都心傷!咦……點解我覺得成身好似輕鬆哂咁嘅……?!我……我點解睇唔到自己架!我係咪發梗夢!我記得我買咗部好鬼凍嘅冷氣機,然後瞓得好舒服……好舒服……」

 

咚、咚、咚、咚,少年拍打著一個裝滿淺綠色液體的玻璃器皿,示意裡面的東西不要作聲。他仔細地看著這瓶顏色怪異的溶液,然後在一張空白的標纖上寫上:

 

      姓名:肥强

      年齡:32

      性別:男

      死亡日期:2004年7月8日

      死亡狀況:右手被溶解,死於心臟突然抽搐。

 

       少年將填寫好的標纖貼於玻璃瓶上,暗忖:「怨氣好重,浸多三日,應該用得。」

 

      忽然一聲怒吼由玻璃瓶內傳出,「喂,做乜困著我,快啲放我出嚟!快啲放我出嚟!」

 

      少年擦擦手,拿了罐可樂喝著,好像對眼前發生的一切見慣不怪。「慳番啖氣啦肥强,過多三日就會放你出嚟架嘞!」只見玻璃瓶內原本淺綠色的液體隨著肥强的情緒起伏變成深綠色,還不斷冒出氣泡。

 

      「喂,你係邊個?做咩困著我?我喺邊度?」肥强怒吼。

 

      「你已經死咗嘞!」少年喝著可樂。在黑暗中,拿著可樂的手泛起怪異的綠芒。

 

      「我……死……咗!!哦……我認得你把聲,你就係嗰晚幫我裝冷氣個死𡃁仔!你做咩困著我?我究竟喺邊?」肥漸漸記起死前的往事。

 

      「正確啲講,你嘅意識流已經脫離咗你嗰二百幾磅嘅身體,依家只剩番不穩定嘅靈能量。啲綠色液體係我哋『有機屍變農場』嘅最新發明,可以將靈能量封存起來,等你唔駛魂飛魄散。再浸多幾日,你就可以周圍去,好似得到重生一樣。」少年把最後一啖可樂喝完。(待續)

回應 (2)
我要發表
歐懷琳
歐懷琳 2007/06/03 01:39:07 回覆
推想前因中.... SEE YOU AT 第九話
2007/06/03 00:03:33 回覆
又話唔驚o既!!! 都話左我細膽架啦,唔敢睇呀~救命呀~
user