PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

黃柏高《高舉.愛》賺人熱淚 杜汶澤啞鈴寓人生 邱禮濤:江若琳可塑性高!

2012/03/05 08:41:55 網誌分類: 娛樂
05 Mar

        請支持港產片!過去9年參與不同電影製作,體會到電影世界的奧妙,就像漩渦,讓人着迷,未來的日子,我將會繼續支持香港電影。云云導演中,我最欣賞邱禮濤導演,須知道,他每部電影製作都是盡心盡力的,那種熱血非筆墨能形容,即將上映的新作《高舉‧愛》勵志感人,在此預祝電影大賣!

        主持:黃柏高

        統籌:林永匡

        協力:彭燕燕、袁東亮

        髮型:JamesLee@HAIR

        化妝:諺瞳‧小白

        服裝:ztampz(江若琳)、 icefire(杜汶澤)

        說電影像漩渦,一點不誇,一但踏入這世界便難以抽離,着魔似地奉獻,青春玉女江若琳接拍邱禮濤導演的新作《高舉.愛》便被牽引着。

        邱禮濤:「電影靈感來自08年奧運舉重比賽115公斤男子組冠軍,他的故事感動了我,這部戲未正式上,大約有100人睇過試片,反應不錯,決賽那場很有張力,大家會好關心主角會贏定輸,睇過預告片的會知道阿澤會死,那場戲很震憾,還有他教仔那場戲,都很感人。我自己一路拍一路都好緊張,阿Ling對住個墓自白那場,我直頭一嗌CUT就衝上車,知自己頂唔住,眼淚湧住出。」

        為電影犧牲

        演員拍戲要豁出去,不能有包袱,今天的江若琳做到了,為全情投入角色,主動增肥剪髮,務求讓觀眾把昔日的「江若琳」忘卻,實在用心良苦。

        江若琳:「起初導演要我增肥,我就想要由外型開始,刻意增肥20磅,由100磅增至120磅,但真係好難,食好多都唔肥,亦主動把長髮剪短,希望視覺上有別以往。戲中我演的是舉重選手,因患有糖尿病被迫放棄夢想,走去幫人搬屋維生,後來遇上生意失敗又失婚的杜汶澤,大家一見鍾情,互相扶持下組織家庭,後來再得阿澤鼓勵重新追夢。」

        杜汶澤:「其實都冇話犧牲,我由170磅減至142磅,先要知阿Ling好辛苦,我覺得對比上,要襯托出佢大隻啲,就只有我減肥,好多人覺得演員增肥減肥係好大犧牲,我覺得好正常,工作需要嘛,又或者咁講,對女仔的犧牲會比較大,女仔貪靚,肥咗咁多,短髮又無長髮咁好睇。」

        導演激發潛能

        勵志愛情片,找杜汶澤配江若琳,出奇地擦出火花,邱禮濤導演坦言,在他眼中,演員的可塑性很高,杜汶澤不一定演黑幫蠱惑仔。

        邱禮濤:「非第一次跟這兩位演員合作,我覺得作為演員,以前有些演出方法或方向他們未試過,所以唔敢話有冇進步,好似阿澤咁,以往演的大部份搞笑或做黑幫江湖片,但其實作為一個演員還有很多可能性,阿Ling就比較新,根本仲有好多角色可以去試。」

        阿澤讚阿Ling

        常說娛樂圈是大染缸,沒錯,看你能跳進那個缸染出那種色澤了,杜汶澤笑言這次拍《高舉.愛》便看出江若琳的轉變。

        江若琳:「對上一次合作是4年前,那時覺得阿澤個人好寸,可能是當時的角色需要,今次再合作,個心就好驚,你知佢講嘢幾叻,心諗,會唔會畀佢寸死呢,但今次可以話係完全無壓力,佢真係好照顧我,拍舉重戲導致肌肉拉傷,佢都會買鎮痛貼畀我。」

        杜汶澤:「第一次見阿Ling覺得佢好似一個細路,仲係讀緊書那種,今日再見,嘩,幾年咋,娛樂圈可令人長大得咁快,我覺得Herman揀阿Ling真係好適合,雖然佢隻手好幼,斬雞都唔死,但舉重唔係靠牛力,係靠意志,我覺得阿Ling係一個好堅強的人,啞鈴重,但不及生活負擔重,生活擔子,真係要有咁上下經歷的人就會明白,所謂『拎得起放得低』固之然係叻,但『拎得起撐得住』先係勁!不過又講真,那時對比真係好大,拍阿Ling前我拍薛凱琪,日日見到薛凱琪真係好頂頸,佢成日窒我,阿Ling就好乖,同薛凱琪完全係180度兩個人,心諗,唉,好呀,終於唔使受女人氣。」
        
 
■邱禮濤導演的新作,選了杜汶澤配江若琳,除了選角新鮮,以舉重喻人生的題材更是本地影壇鮮見的題材。
■邱禮濤導演的新作,選了杜汶澤配江若琳,除了選角新鮮,以舉重喻人生的題材更是本地影壇鮮見的題材。
■邱禮濤導演指之前舉行試片,反應理想,期望獲得觀眾接受。
■邱禮濤導演指之前舉行試片,反應理想,期望獲得觀眾接受。
■個子小小的江若琳,在新片中演舉重手,造型更會有別以往演過的角色。
■個子小小的江若琳,在新片中演舉重手,造型更會有別以往演過的角色。
 
■阿澤今次不再演蠱惑仔,導演要發掘他的演藝潛能。
■阿澤今次不再演蠱惑仔,導演要發掘他的演藝潛能。
回應 (1)
我要發表
2012/03/06 03:11:45 回覆

多謝你的資訊及訊息 ! {#icons_panda4}

user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.