PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

《春嬌》盡訴港人情懷 爆余文樂親揀女拍檔 大肚楊千嬅:這次合作獲益良多!

2012/03/26 08:40:10 網誌分類: 生活
26 Mar

        誰說合拍片沒驚喜?彭浩翔導演的《春嬌與志明》讓人拍案叫絕,先說明一下《春嬌》雖說是《志明與春嬌》的延續,但這次全員北上拍攝,在北京街頭道出現代男女的愛情故事,笑中有淚,今天真的非常感恩,請來準靚媽楊千嬅接受訪問,細說這次北上拍攝的趣事,還有戲中出軌貪玩的「志明」余文樂和靚到絕的內地女新人楊冪,這訪問笑聲不絕,保證令你滿意。

        主持:黃柏高

        統籌:林永匡

        協力:彭燕燕、袁東亮、龍婉琪

        一直很欣賞彭浩翔導演,他用心鑽研劇本和對白,為能更專注拍攝《春嬌》而走到北京居住,感受當地文化,難怪連當紅歌手楊千嬅都如此信任他,只要沒有與其他演出重疊檔期,便一口應承接拍續集。

        余文樂:「我知道導演其實一直唔會拍續集,不過我見當年《志明與春嬌》反應咁好,加上只係講我同千嬅點相識相愛,仲未講到點拍拖,然後分手,所以我就同導演講不如試下拍續集啦,結果我地就喺微博發帖試下大家反應,結果,反應良好,我哋就開始埋首劇本,嘗試聯絡千嬅夾期。當所有嘢落實之後,導演直情賣晒香港啲嘢,搬埋上去北京住話感受下當地,好大決心,好犀利!」

        楊千嬅:「有一日導演打畀我叫我拍《志明與春嬌》嘅續集,我第一時間係吓,幾時呀﹗因為嗰排我忙演唱會。其實我對導演好有信心,無懷疑過佢,所以我擔心嘅只係時間開始。事後我再諗番,其實我覺得成件事好Interesting,而且我對導演真係好有信心,佢份劇本寫咗成年咁耐,佢係一個好有心嘅人。」

        笑爆揀女實況

        《春嬌與志明》是《志明與春嬌》的續集,講述千嬅與樂仔因性格不合而分手,其後分別戀上其他人,誰知兩人卻在北京重遇,令戀情面臨重大考驗。原來當日眾人挑選起用甚麼演員時,場面相當有趣,情況就猶如於淘寶網揀衫一樣。

        余文樂:「其實當日我地三個圍埋一齊諗咗好耐,究竟揀咩另一半先同我哋最適合,我哋希望個女角比較後生同惹火,同千嬅有個比較強烈嘅分別,咁最後先有個好大嘅衝擊嘛!而男角就希望比較成熟同穩重,最後導演就喺微博搵倒個女角覺得幾適合,成件事就好似喺淘寶揀嘢咁。」

        楊千嬅:「係囉﹗揀畀我果個就三秒鐘攪掂,要成熟又唔可以靚仔囉,揀個女嘅就要後生又靚女,營造到我好似完全輸硬咁呀嘛!你唔好扮嘢啦,你嗰日同導演揀女角時完全當在場嘅我透明,兩個人拎部iPad出來逐個揀,睇吓邊個最靚,當日我係完全出唔倒聲,完全無份揀!不過其實同徐崢老師合作後,真係獲益良多。佢擁有好穩重嘅感覺,而且佢加咗好多新派元素入電影,雖然佢係國內嘅演員,不過佢好快就可以融入倒我哋,好清楚知道我哋嘅Tone同節奏。」

        力邀伊健客串

        拍一套有驚喜令觀眾喜歡的電影,除了有精采的劇本,出色的對白,還需要有爆笑的情節和願意作友情演出的演員,看到當中的劇照有鄭伊健的演出,教我最感驚喜與爆笑。

        余文樂:「其實場戲係講緊伊健係余春嬌初戀情人,咁劇中嘅張志明當然唔信啦,咁喺機緣巧合下,張志明就向伊健求證囉。」

        楊千嬅:「其實真係好多謝伊健,記得有一次喺導演北京屋企附近嘅CoffeeShop傾開,佢話搵唔搵伊健做我戲中嘅初戀情人好,我嗰一刻諗,如果搵埋就好爆㗎啦件事,所以就即場打電話俾佢,問佢可唔可以幫手客串,點知佢聽完諗都唔諗就問我幾時,我仲反問佢唔使問做啲咩㗎,唔驚要除晒衫褲咩﹖佢竟然答:『我都除得吓㗎。』嘩,嗰一刻,真係要多謝佢。」

        爆導演怪行

        別以為電影內的劇本、情節與對白都是導演憑空想像創造出來,經他們踢爆之後,原來彭浩翔導演的靈感往往是別人的故事,情況就如樂仔與楊冪相識的一幕,而且,彭導演更有別導演一向高高在上的感覺,難怪他與演員們相處良好。

        余文樂:「劇裏面,楊冪係飾演一位空姐,而我同佢嘅相識係好離譜!我懷疑其實係導演一直想做又唔敢做嘅事,所以將佢演變成為其中一幕,佢最鍾意將真嘢擺上台﹗」

        楊冪:「我發現導演跟男演員的關係好好,我沒有辦法走近他,因為好幾次我想跟樂仔或者他說話,他們兩個都一定走在一起說個不停,他們最愛胡說胡鬧,有時候我坐在他們中間聽他們說話,但不久我就會自己走開,因為太胡鬧,我都聽不下去。」

        
回應 (0)
我要發表
user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.

 
■準媽媽千嬅與余文樂,暢談拍攝趣事。
■準媽媽千嬅與余文樂,暢談拍攝趣事。