joboche1
joboche1
joboche1

四. 一. 大遊行

2012/03/30 07:58:44 網誌分類: Joe 楊 & Pop 植
30 Mar

Joe : Pop, .一大遊行, 你參唔參加?

Pop : 有咁既必要咩?

Joe : 緊係有啦, 為民主; 為普選; 為左要三低落台, 幾大就幾大!

Pop : 你口中既民主, 係你定呢, 抑或係七百萬人定?

Joe : 民意所趨, 唔通你唔係七百萬人其中既一份子咩?

Pop : 呢種係你個人既意, 唔好扣在七百萬人頭上. 除非七百萬人上街就真係民意啦!

Joe : 你都打橫黎既!

Pop : 人各有志, 你認為有需要就參加; 我認為無必要, 所以唔參加.

Joe : 做咩野咁死牛一面頸?

Pop : 無聽過[不在其位, 不謀其政]? 而家大部份參加既人都犯左呢種毛病!

Joe : 何出此言?

Pop : 讀書既郁D上街遊行; 議員既郁D就煽動上街; 個個都想做烈士, 你制我唔制!

Joe : 係唔係你想多左呀?

Pop : 回顧八九民運六四事件, 當年唔使人叫, 幾百萬人齊齊上街先至叫做民意! 而個呢D, 講得唔好聽係強姦民意. 自己鍾意點, 打正牌頭就得啦, 做咩野要扣在七百萬人既頭上?

Joe : 你都盲塞既, 唔同你講費事o徙氣….##@%^&%$#!

 

回應 (0)
我要發表
user