joboche1
joboche1
joboche1

想下都得既

2012/03/31 07:22:19 網誌分類: Joe 楊 & Pop 植
31 Mar

Joe : Pop, 你贊唔贊成趕三低落台?

Pop : 你未聽過[英雄莫問出處]? 你趕人, 同你講人, 同北京一言堂有分別咩?

Joe : 係中央插手過噃, 緊係唔妥至趕啦!

Pop : 成班議員玩野在先, 比北京一個藉口食住上! 再者, 呢個位邊個坐都死!!

Joe : 有無咁誇呀?

Pop : 何俊仁夠大大聲聲話佢有能力治好香港, 佢得咩? 明知唔會選佢, 緊係有咁激就講咁激, 有咁高就抬自己咁高. 因為成功當選可以取利,  落選可以取名, 幾著數至得架?

Joe : 凡係選舉個個都係講既天下無敵, 做係有心無力架啦, 使唔使咁執著?

Pop : 我講既就執著? 遊行示威人士就唔執著? 你想參加就唔執著?

Joe : 仲咩野燒埋我個搭?

Pop : 你送上門比我鬧既! 其實北京同港民都想有一個務實特首同班子, 想下都得既!

Joe : 真係比你吹漲! &%.#$#@%

回應 (0)
我要發表
user