粵劇觀眾鐘意睇乜?

2007/06/10 09:46:11 網誌分類: 娛樂
10 Jun
粤劇觀眾鐘意睇乜?
網誌分類:粵劇
2006/12/04 06:34:43

在仙姐某個訪問特輯裏,仙姐對羅家宝先生慨嘆話,真係唔知觀眾鐘意乜?講笑唧,唔知點會塲塲爆.在網上聽訪問,有两位生旦,宣傳佢地起班做戲,眉飛色舞的述說,每次起班在後台又煲湯飲,又有嘢食(我又冇得飲又冇得食.)拍造型照,又如何靚到唔捨淂除衫,又切蛋糕食嘢(係嘅,寓エ作不忘娛樂,靚戲服我可買本粤劇月刋睇,戲曲品味或之旅都得.)去外埠旅行,泰國?聽唔清楚,在池邊講笑話,度橋(セ橋唔知,冇講.笑到佢地死,我唔知重死,點買飛.)講一大輪,卒之提起有塲戲,兩老倌加咗d嘢落去.(d乜嘢冇講,大佬,買枝牙擦,都要知牌子,軟毛or硬毛,點買飛呀?又聽唔見話而家練功練唱,剩係聽到以前練到暈,而家唔使練呀?得嗱?)聽聞以前声哥-林家声,拍戲打燈時,在旁練功,起班時,一班人在他家,講戲練功,創造角色時,化裝服飾都研究到,成功不是必然.佢在電台講如何運用鑼鼓身段,演譯周瑜角色,聽到你想立即買飛.

 如果飲飲食食,買靓戲服,企上去唱,好多業餘都做緊啦,睇你不如睇自己,使乜買飛?

觀眾鐘意睇セ?我唔知道,我自己鐘意セ,我知道,但點講呢?

,

 

 

 

回應 (0)
我要發表
user