joboche1
joboche1
joboche1

父母隱諭政府

2012/04/04 08:31:59 網誌分類: Joe 楊 & Pop 植
04 Apr

 

Joe : 你日前刊發網文話父母照樣可以打殺, 唔怕網友詐型咩?

Pop : 唔怕, 因為係借諭, 唔係真實! 更何況確係有人打殺父母, 都只係為左啖氣咋!

Joe : 話係咁話, 不過, 我擔心你既言論會教壞班後生!

Pop : 多謝你關心! 我所講既係, 以打殺父母黎隱諭政府! 人民如水, 用得好用得壞所得既結局係差天共地; 怕佢地被一班鬧慣事既人利用o!

Joe : 假使真係比人利用, 你都無符架.

Pop : 盡下人事咋! 班衝動派粉絲門人都未知議員有幾多人持有外國護照, 有咩野事, 買張機票走人都得, 淨番班粉絲做炮灰, 到時佢地點算?

Joe : 弊在你人微言輕, 就算講既係事實既全部, 睇怕都無人會信.

Pop : 唯有各安天命, 到時死左都無得怨囉!

回應 (0)
我要發表
user