joboche1
joboche1
joboche1

攪屎棍議員

2012/04/09 08:34:14 網誌分類: Joe 楊 & Pop 植
09 Apr

Joe : 近日有報紙登出某人講既話, 直指特區政府係舊年派錢係無能表現喎, 你點睇呀?

Pop : 呢個人講既係廢話, 臭過舊屎! 舊年派錢, 都唔係政府原意, 係一班議員睇見澳門有得派, 所以嘈住香港政府要學人地, 仲話唔派即係守財奴孤寒鬼咁話!

Joe : 你咁講, 我都有D印象, 的確唔係政府想派錢, 係被逼既, 我做證人!

Pop : 一班豺狼議員專係攪事. 政府唔派就話政府攬住D; 到政府肯派又鬧政府無立場賤骨頭! 呢班攪屎棍輸打贏要, 成日出口術, 正一神枱猫屎, 神憎鬼厭.

Joe : 你唔好咁鬧班議員啦, 你都有份攞六千蚊架馬, 佢地唔嘈, 你邊有得攞喎?

Pop : 攞呢D錢你估好韾香呀? 成班議員係賊咁, 用緊既係我地班後代應有o既錢, 佢地先使末來錢, 你估佢地真係咁好心咩? 佢地既言行, 有邊忽唔係教壞未來棟樑ar?

Joe : ~!@#$%+_)(*

回應 (0)
我要發表
user