一萬億利是 - 第13話

2007/06/13 18:20:37 網誌分類: 寫作
13 Jun

     兇殺案現場,劉仁和他的三名拍檔無不感到一陣雞皮疙瘩,莫明的恐𢣷來自一部掛在牆上的紙紥冷氣機,它比躺在地上的屍體更加邪門!

     「......梗係阿玲番嚟......阿玲死得好慘呀,佢番嚟揾人填命......」發現屍體的婆婆喃喃自語。

     婆婆口中的阿玲就是五年前在這個單位被人割下頭臚藏在Hello Kitty公仔內的死者。

     「婆婆唔好亂諗嘢,阿玲都死咗五年,仲點會番嚟吖!錄完口供如果你哋唔想留喺呢座大厦,我哋可以幫你聯絡社會福利署安排你哋入住安老院。」芳素安慰着婆婆。

     「多謝喇,小姐我哋無事嘅。係呀,小姐我哋錄完口供未呀?我哋仲要去輪豉油啊!」老伯看來胆子不小。

     「劉sir,兩位報案者嘅口供已經錄完,可以放佢哋走未?...... 劉sir....?」芳素問劉sir。

     「嗯......多謝你哋嘅合作,你哋可以走先。如果有需要警方會再嚟揾你哋。」劉sir跟本沒留意,只機械式地回應着。他的注意力全都放在紙紥冷氣機上。


     西九龍區重案組辦公室內,探員都為了這宗離奇的命案而疲於奔命。

     劉仁與他的下屬阿華、抽水和芳素正在辦公室內分析案情。

     「死者李志强32歲,未婚,職業,酒樓侍應。初步鑑定,左邊額頭有半寸傷口,右手前臂肌肉被不知明的方法去除,只剩低手骨,傷口有凍傷嘅痕跡,死因係突發性心臟抽搐,死亡時間不詳」抽水皺着眉讀出驗屍官寫的初步報告。

     四人面面相覷,大家都心知肚明,這份報告跟本就疑點重重。

     「死者右手肌肉離奇消失,照計應該流好多血,但現場就一滴血都無,真係奇怪」阿華抓抓頭說。

     「咁又唔係喎,喺單位對街嘅玻璃窗,我哋發現全部都閂實,但係就有一處地方破裂,上面沾有少少血跡,化驗證實係屬於死者嘅,好可能係做成死者額頭傷口嘅原因。仲有嗰把鐵鎚,上面只係揾到死者嘅指模......仲有......喺死者嘅銀包裡面發現咗一張單據,寫住:鬼咁凍冷氣機一部$499!」芳素是三人中觀察力最強的。

     「不過張單上面無任何地址資料。」芳素補充。

     「真係奇怪,點會有人買部紙紥嘅冷氣機嚟裝架!貪利是咩?仲要成五嚿水,賭咗好過喇!抽水以自己的賭徒心態分析。「會唔會真係有邪嘢......」

     「唔怪得我一入現場就覺得好鬼死凍!條屍好似俾人急凍完,再溶雪一樣,咁樣俾人攪一攪,連死亡時間都確定唔到。」阿華打斷了抽水的說話。

     劉仁並沒有表示任何意見,因為他的直覺告訴他,這絕對不是一宗普通的兇殺案,如果只憑邏輯推理,根本不會找到真正的答案。

     「Ok,各位手足,今日到此為止,抽水同阿華,你兩個聽日去李志强任職嘅酒樓查下佢生前有無同人結怨。芳素,妳就同我再去現場搜查下有無新線索。」劉仁分派完工作,眾人離開。

     劉仁獨自留在辦公室沉思。

     整件案最耐人尋味的顯然是那部紙紥冷氣機,紙紥用品是燒給死人用,肥強沒來由自己買來裝給自己用,而且紙紥的又不是真,可以用嗎?

     案情雖然詭異,但劉仁絕不相信這是和鬼怪有關。他認為這種種荒誕的怪事,只不過是兇手故弄玄虛的榥子。

     令劉仁隱隱然覺得不安的還有死者的身份。

     李志强在今年的觀音誕曾經到過劉仁媽媽,即玉姐的觀音廟借庫。當日玉姐為了谷宣傳,特別加設了一封一萬億的利是,堪稱有史以來最大額的觀音借庫,玉姐更廣𨘋傳媒報導。李志强就是當日的幸運兒,他拿着利是笑得合不攏咀的照片就做了翌日各大報章的頭條。

     這刻劉仁最需要的不是任何法證專家的意見,他撥了一通電話。

     「媽,有樣好緊要嘅嘢俾妳睇,關於今日單兇殺案。我叫伙計車妳過嚟。」玉姐是「紅磡區殯儀香蠋紙紮業商會」的主席,劉仁想給媽媽一看那紙紥的冷氣機,並給他一點專業意見。   (待續)

 

回應 (1)
我要發表
2007/06/13 19:10:09 回覆

好期待下一集``` YOUR STORY IS ABSOLUTELY FANTASTIC``

user