Keith Ku
Keith Ku
Keith Ku

完全的愛...脆脆芝士焗粟米薯茸

2007/06/16 15:13:21 網誌分類: 飲食
16 Jun

 

究竟要淡以無味既感情 ?


定係要去追尋真正既愛情呢 ?


還是, 袛是一埸遊戲
…… ?


自古至今, 有不少人一直嘗試尋找世上的真愛, , 經過多番的努力,有多少人可以找到一個真正愛自己, 又能夠與自己白頭偕老的人廝守一生?同時又有多少人經過一次又一次的愛情挫敗仍沒法找得到答案?

究竟當面對人生必經的階段------戀愛, 如何才可以找到一份完全, 而又可以長久的愛?
其實一份完全的愛包含三個最重要的元素,就是:


Passion(P)
激情:

情侶間會時常想起對方, 亦渴望見到對方, 渴望能夠與對方有親密的身體接觸。


Emotional Intimacy(I)
情感上的親密:

這是代表情侶之間有效的溝通, 能夠坦誠分享, 互相明白對方的為人, 了解對方的需要。


Commitment(C)
承擔/委身:

指的是對對方的承諾, 當中包括對對方的忠誠、專一、不介意付出, 並願意承擔保護對方的責任。

 

一直以來, 我都以為會有真正的愛情, 但是慼情真是一個好複雜的東西!! 永遠都有好多問號!

究竟, 什麼是愛情?

我現在先發覺自己原來不太清楚...

每一段感情去到唔同嘅位置, 雙方都會覺得只是得鍾意或者唔鍾意兩種感覺! 其實, 好多人只不過係去到某一個位置, 漸漸變得現實咗, 麻木咗!!
 

我覺得兩個人一齊, 唔去計較咁多事情, 對感情專一, 不介意付出, 一齊感覺開心舒服已經OK!!

 

今日介紹一個素食菜色-------脆脆芝士焗粟米薯茸

材料:

薯仔3, 粟米粒半罐, 炸油條一條, 松子, 甘筍及芫茜少許, 牛油, Mozzarella Cheese碎適量

 

調味:

1.5茶匙, 黃薑粉, 黑胡椒粉, 糖各1茶匙

 

做法:

1.      將薯仔放入滾水煮熟, 去皮後壓成茸, 加入牛油, 黃薑粉, , 黑胡椒粉, 糖調味拌勻

2.      油條切片備用

3.      甘筍切粒, 芫茜切碎與粟米粒一起拌入薯茸

4.      將薯茸放入焗盤, 油條片鋪上面, 再將Mozzarella Cheese撒在上面

5.         放入焗爐180度焗約10-15分鐘至芝士微溶呈金黃色即成

 

 

呢個菜色雖然heavy咗少少, 不過都係素食嚟ka, 希望大家鍾意啦……

 

回應 (4)
我要發表
Keith Ku
Keith Ku 2007/06/23 19:09:52 回覆

泰迪羅賓: 少食多滋味, 食得多真係幾肥ka......!

2007/06/18 08:46:47 回覆
快樂D!
利小容
利小容 2007/06/17 20:50:55 回覆

祝父親節快樂!

 

2007/06/16 18:55:33 回覆
脆脆芝士焗粟米薯茸....會吾會大量食人更肥?
user