搬家!

2007/06/16 17:01:09 網誌分類: 寫作
16 Jun

由細到大,搬家搬了很多次。 BB時在西環出世,跟住冇耐全家 (當時係祖父母+幾個姑姐+阿爸阿媽+我)搬上薄扶林,跟住小學再搬,中學再搬 (都响薄扶林)。因為當年阿媽阿爸希望我同細佬長大後入香港大學,好可惜,我同細佬都選擇了到美國讀大學。跟住响美國七年差不多搬了四、五次家,讀完書返咗加拿大幾年再搬兩次家,跟住老公話都係返嚟香港發展好,於是又搬返嚟香港,總共又搬咗兩次家,大大話話搬足十幾次家。

寫blog係由我嘅一位非常敬重嘅好友Vivian啓發我的,除了可舒援壓力外,亦可與其他有同樣經歷的人分享經驗,亦可啓發小海琳多寫作,一舉幾得。女兒自從發掘了頭條網後就不斷叫我將個blog搬過嚟,因為好玩D喎!亦因近日多看了陸Sir嘅blog覺得D師兄師姐,金Sir等好有人情味,就好似一班好友咁,於是就由Yahoo Blog搬嚟頭條blog同大家做左鄰右里。

可能海琳條命生成要搬來搬去,就連個blog都不可幸免。

 

回應 (2)
我要發表
2007/06/16 18:37:49 回覆
Jennies藍,每次搬家都唔見一D嘢,搬咗十幾次,會唔見好多嘢嫁!
2007/06/16 18:11:45 回覆

嘩~我從小到大都沒有搬過家耶~
同1個房間~同1間屋~住了16年了~

不過*今天我也把Blog搬過來了*
白痴的我意外地 delete了自己的xanga..

對了~ 我叫Jennies藍。

多多指教了!~

user