賣哂啦!

2007/06/16 19:25:34 網誌分類: 經濟
16 Jun

我同Brother Chris都非常幸運,除咗有一個做生意好叻嘅爸爸,亦有一個在股場打滾了數十年的媽媽。我同Brother Chris在耳濡目染下,在二十多歲開始買賣基金股票。尤其是Brother Chris,在科網股當抄期間,他正在美國於高科技行業工作。據他說,當時他的同事大部份在上班時間上網抄股。有些還利用margin抄賣一些完全唔知係乜嘅科網股。宜家睇返轉頭,都咪話唔驚!

海琳當年因為在加拿大的銀行工作了一段時間,亦學會理財,每月都把一定銀碼嘅儲蓄放進基金,亦在網上買賣美國股票。就算有一段時間在家中做「湊仔婆」,亦有一定的積蓄過活,不用完全靠老公養 ,仍可以「買花戴」,都算幾幸運。Brother Chris就更加不用講啦!財富亦不斷增加。

昨天,Brother Chris突然告訴我,乜都賣哂啦 (當然就仍然hold住#5)!雖則我有點surprise,不過記得佢已經歷過科網股泡沫爆破的日子,佢話覺得個市現在太瘋狂啦!而且宜家仔細老婆嫰,都係唔好咁搏,响呢個升浪中賺夠就算啦!真令我佩服。至於我海琳就決定嚴守止蝕唔止賺嘅策略,已把手頭的股票分為長線、中線及短線,若果要賣亦只會針對短線或中線投資。

(Yahoo Blog 5/12/06)

回應 (0)
我要發表
user