則卷小雲
則卷小雲
則卷小雲

HONGKONG POST實在太過份啦!

2006/09/18 21:44:47 網誌分類: 其他
18 Sep

今日, 我收到一封信件, 是由一間公司寄來給我的, 裡面裝了一個襟章, 表示對我的鼓勵, 但是, 這封信卻一早已給人拆開過, 信封給撕破了, 而那個襟章卻不知所縱, 信封外面卻包著HONGKONG POST 嘅袋,  上面只寫著

 "此郵件在機器/人手處理過程中受損, 謹此致歉.    We regret that htis item has been damaged in the course of machine / manual handling in the post.  Please accept our apologies for any inconvenience caused.

如有查詢, 請聯絡 For enquiry please contact

上面只蓋上一個印有[ EASTERN DELIVERY OFFICE ] 連電話都冇一個, 就算不小心弄穿個信封啫, 咁入面嘅嘢為何會失去呢?

據我所知, POST OFFICE 大部份嘅都係PARTTIME形式, 郵件被盜並時有發生, 郵局係咪應該好好檢討一下呢? 一句唔小心整爛咗, 唔好意思, 咁就算, 咁入面嘅嘢, 又是誰拿走了呢?

 咁同賊有咩分別,簡直太過份啦!

回應 (2)
我要發表
2006/09/19 08:13:10 回覆

Candy:

      最近我都有類似經歷,某日我收到一封大概係遲來的信用咭月結單,信封頂上方貼咗張類似內容嘅貼紙,斷估應該係派遞後期郵差發現封信爛咗,於是按程序將信件交返就近郵局,封番好個信封先至畀番你。

      照我睇,封信從寄件人到收件過程中,乜嘢可能都會發生,唔一定係郵局嘅錯。

      事先聲明,我唔係幫郵局打工,純粹公道說話。

      如果您真係要投訴,可以試吓打Hong Kong Post顧客意見熱線(郵件派遞) 2723 3454 ,呢個電話應該係直接有人接聽嘅。

      另外您可以嘗試聯絡寄件人,畀埋個信封佢睇,話唔定會寄番畀您呢!

     

2006/09/18 23:37:59 回覆

個襟章係的好通野黎,郵局唔會偷掛,可能整穿個袋時跌左出黎,連郵局職員都唔知有個襟章。

等我寄個勳章比妳睇佢地有冇偷。

user

最新回應

FR 芷
FR 芷 2015/02/22

{#200901242337194856.gif}

2013/06/22

永遠懷念 可愛豬豬

巧茹與小泡泡
巧茹與小泡泡 2013/03/24

桃花依舊

人面全非

珍貴回憶

{#icono_67}

小女子
小女子 2012/10/06