Euro 2012

2012/05/16 22:21:25 網誌分類: 波經
16 May

 

Group A
Poland / Greece / Russia / Czech

 

Group B
Netherlands / Germany / Portugal / Denmark

 

Group C
Spain / Italy / Ireland / Croatia

 

Group D
Ukraine / England / Sweden / France

 

A1/B2 vs C1/D2    VS    B1/A2 vs D1/C2

 

Who will win?

回應 (29)
我要發表
2012/05/19 23:49:45 回覆

我唔賭波, 但我今晚坐德國場. 因為英超攞, 我也是沒感覺, 只好當懷念一下阿叔, 很喜歡聽他講波, 08無線播世杯, 有一位會聽到我較無聲...........德國思捷於我有恩, 就撐他 !................................XYZ,舊年開始就捧邊隊輸邊隊, 仲有人特登打來問我著什麼色當我係燈.......我 0 哂咀.

慳妹
慳妹 2012/05/19 22:59:55 回覆

chanreborn:分辨不同護膚品功用是女士們與生俱來的本領,你哋男仕永遠不會明白的!

舅父仔:有些病年紀愈大感染會愈辛苦的,好似天花、麻疹之類,從前未有疫苗,大人染病死亡率甚至高過小孩子;現在就算普通發燒感冒都係一樣,可能大人平日有工作,正是得閒死唔得閒病,一病就所有大小病菌同時發爛渣。

Persie
Persie 2012/05/19 15:28:40 回覆

B將手足口病傳左俾媽媽,阿妹發高燒同喉嚨痛,舉家留在家休息,所以我今日冇去車小B手足口病有傳染性,奇怪小B病情輕微,但阿妹好辛苦。

Persie
Persie 2012/05/19 12:34:40 回覆

ka ka:我貼過北京食肆地方給你呢,不果可能你沒看到.我都好喜歡大董,鴨好香好瘦,食物好fusion,新派.最好係碗鴨湯,好清.侍應姐姐見我連都唔食,專心飲湯,覺得好笑,馬上再盛一碗給我,哈哈!

===============

Persie  8/5/2012 7:51:25 

ka ka:你說得對,做人要向前看,不需回望,更不用去幻想那見鬼的甚麼平衡時空!

 

我上次去北京坐吊車上長城,話甘快做左好漢,嘿嘿!

 

得開心D!如果你有機會,可以去北京三里屯1949食野,四合院裡有個bar,吃全鴨,一流的地方一流的食物,我好like


1949
全鴨季
Taverna
Club 49
Noodle Bar
Gallery49

19492
金寶街 

仲有Carmen Spanish Tapas Bar and Restaurant at三里屯,價錢亦合理。

2012/05/19 08:38:47 回覆

Persie, 摩令!

20 歳時就做到真正既好漢,今時今日只做到(好看)。好彩有吊車話咁快吊到上山頂,跟住腳震震鬼咁小心細歩細步碌(行)落城腳,好耐冇試過對腳不受控既感覺。如果冇吊車我估我一定上城不到十分鐘已經撻係度(好斜㗎!)真正明白年青真好的意思!

第一餐就去咗王府井大董食燒鴨,因為好近酒店,環境好食物正,好好味!此行樂而忘返!.

Persie
Persie 2012/05/19 00:13:51 回覆

主席:小B搬過一次屋,以前那間是居屋,賣掉了,但如所有人一樣,買唔返。以前間屋電梯間有一隻,四姨媽一眼就見到了,但沒有傷害性。

Persie
Persie 2012/05/19 00:10:03 回覆

hi chanreborn: I’m also looking forward to a Netherlands/Germany final, as they haven’t played against each other for a while.  Let’s see!

 

I am bombarding RVP with my tweets, haha.  He has to stay!

 

Enjoy tomorrow’s game and see u later!

Persie
Persie 2012/05/19 00:07:27 回覆

馬仔:幅圖好靚,邊個畫架?我個ORSO Fund,剛好13/6switching,如果轉左過一個月沽出都好喎。

Persie
Persie 2012/05/19 00:06:45 回覆

李聯廣兄:我今日都好想入領匯,但都是打住了。今晚同朋友食飯講起股票,真係眾說紛紜,有人密密吸領匯,有人已經清左倉,仲有人話歐洲會打仗。(乜唔係中菲打咩?)

幪面馬仔
幪面馬仔 2012/05/18 21:51:45 回覆
李聯廣
李聯廣 2012/05/18 13:35:18 回覆

Persie, 遲d入仲好,個市肯定仲未見底,所謂沒有最低,只有更低嘛!我都未補番晒早前沽d貨,要分注入。

PS 今日仲恐怖,最低見28.55。

chanreborn
chanreborn 2012/05/18 01:46:01 回覆

hI CHAIRMAN : Little bee is fine although she is very busy in working hours..last weekend she came to hkg and have a dinner with my parents.. then we went out to the park at night for an hour jogging / chatting etc.. I bought her a set of 'Vichy" cosmetic goods which she said they used mineral water to produce those goods so feeling good bla bla bla...you know people's memory is very hard to explain sometimes as i don't understand how the woman can remember those functions of 6-7 different bottles of day / night cream , different waters , concentrate etc in such few minutes..

Persie , Tomato : my own feeling is Germany and Netherland will go to the final but that means RVP , Podolski , Mertesacker will be playing until 1st july... anyway it's my guess only.

I will watch the CL final in shenzhen on Saturday night , so enjoy yourself too..

慳妹
慳妹 2012/05/17 22:48:30 回覆

舅父仔:小 B 是否一出世就住呢間屋? 佢又唔會唔想返屋企,看來暫時都問題不大;惟有等租約完再覓新居!

Persie
Persie 2012/05/17 22:26:25 回覆

主席:阿妹好鬼渣,最衰我和殭屍有個約會,令她以馬小玲為偶像。 

我認識風水師玲玲姐個老公架,人地揸波子,著皮樓十幾萬。這樣先叫法力高。

慳妹
慳妹 2012/05/17 22:04:17 回覆

昨日午後見個市跌咗六百幾點,掛咗個死雞盤,後來跌到七百點時質咗俾我,今朝掛返個肥雞盤,好彩沽到。

舅父仔:睇嚟阿妹神婆啲法力都未係好夠啊!

要給力..................   {#u=1357759015,1858845220&fm=0&gp=0.jpg}唔好俾小 B 受到騷擾。

Persie
Persie 2012/05/17 21:42:40 回覆

cashin:由於B1/B2走開兩條線,有如此可能性:

西班牙vs荷蘭

西班牙vs德國

荷蘭vs德國

不過這個想法會晤會太簡單? 

隊長話要加一隻冷腳,我想加捷克,但捷克抽條線唔靚。

Persie
Persie 2012/05/17 21:34:42 回覆

soho:我覺得好怪,點解小B成日話見到叔叔。其實小B最初唔認識得叫個樣野做叔叔。係我問小B,係咪見到叔叔定婆婆,小B就話叔叔,亦從此稱呼個樣野為叔叔。我們家族小孩見到是不怪,但小B已經長大,懂得表達,希望個叔叔可快些離去。

人鬼殊途,係唔應該成日見到。

soho*
soho* 2012/05/17 21:17:03 回覆

B成日病係唔係因為間屋有個叔叔 ? 陰氣太重? {#icono_71}

 

Persie
Persie 2012/05/17 21:13:48 回覆

星期六去湊小B,跟他玩的時候,我見他忽然望住空氣發呆,問他,你做咩啊?他指住空氣問我,果d咩黎架?我問他,你見到d咩?他答,我見到叔叔。我話,哦,叔叔坐一陣就走,你唔使理,小B亦再沒有問。 

B成日病,屋企又成日有叔叔,都唔係幾掂。我同阿妹商量,話續左租約,搬唔到

Persie
Persie 2012/05/17 21:04:38 回覆
Persie
Persie 2012/05/17 07:24:39 回覆

蕃茄:Oh of course!但容我講一句,法國當年死好命! 

愛隊荷蘭在這兩個比賽就上演這麼近,那麼遠,同錦標擦身而過!今晚再回顧!

蕃茄
蕃茄 2012/05/17 00:17:38 回覆

Persie,

奪取 "世界杯 + 歐國杯"錦標的國家 是出現過的呢 -----> 法國 :1998(世界杯) + 2000(歐國杯) , 施丹的全盛時期, 球風瀟灑 , 勁.

2012/05/16 23:44:19 回覆

Persie,

巴西就係試過連續兩次世界杯奪冠  1958,1962

照睇又係西班牙同德國,荷蘭爭冠

 

Persie
Persie 2012/05/16 23:42:36 回覆

個市係咁跌,大家有冇入場接下刀? 

我聽到好多說法,話今次同2008金融海嘯有得揮。

 

我今日入左#3煤氣 ($18.32),上月24/4入的#1083 ( $45.35) 跌左 $1,再之前入的金ETF #2840就跌左好多。心目中想買的股有#939#2828#388#1928#135,不過沒可能一次入晒,真係股災點算?

Persie
Persie 2012/05/16 23:28:04 回覆

蕃茄:記憶中係冇國家試過連續兩次歐國杯奪冠。其實世界杯 + 歐國杯都沒有,上次西班牙 -- 歐國杯2008 + 世界杯2010都好叻。今年我總唔信他們第三次再奪冠,大膽剔除他們。其實德國多次好接近,所以他們拿冠軍是不出奇。不過我梗係希望荷蘭啦!上次1988年,好耐好耐之前啦。

拿斯利的言論好hurt阿迷,其實沒有阿仙奴讓他發光,又有誰認識拿斯利係水?這些人心中根本沒有阿仙奴,走左就算。你看亨利大帝回來幫手仲入波贏重要賽事,令所有阿迷動容,這才是值得我地記掛愛護的的球星。

2004 The Invincibles,想起都眼濕濕!

蕃茄
蕃茄 2012/05/16 22:55:09 回覆

 今年我認為會係德國奪標.  以前試過有國家連贏兩次歐國杯嗎?

蕃茄
蕃茄 2012/05/16 22:43:53 回覆
Persie, chanreborn,--- 不敗槍手當選英超20年最佳球隊----

經典的03/04 球季, 阿仙奴何時才能重現昔日風采? 見到拿斯利嘲諷阿仙奴的言論, 心裡覺得很憤怒但又夾雜著種哀愁, 阿仙奴何時才能用行動回應各種批評, 再次高舉錦標?

 

Persie
Persie 2012/05/16 22:22:35 回覆

哥帥離去,AC Milan六位老將 Seedorf, Nesta, Inzaghi, Zambrotta, Gattuso, Van Bommel 離隊,雲佬掛靴,魯爾遠走卡塔爾,好多離愁別緒,忽地有些空虛。

Persie
Persie 2012/05/16 22:22:06 回覆

我個 friend,阿迷,昨日總結自己個馬會賭波戶口,一季輸左 $30,000話全憑他的對沖 (short short),阿仙奴先可以有第三名

我都會買下,對沖下,不過唔會咁顛。

user

已關注

最新回應

幪面馬仔
幪面馬仔 2024/02/12

有緣人

{#iconb_282}

李聯廣
李聯廣 2024/02/12

恭喜發財!

有緣人也在此祝各位龍年行好運, 身體健康,萬事如意!

幪面馬仔
幪面馬仔 2024/02/11

{#iconb_210}

有緣看見的,

身體健康

幪面馬仔
幪面馬仔 2023/12/20

又到聖誕,又到聖誕

{#iconb_259}

來年大家,開開心心。