關慧玲
關慧玲
關慧玲

貓之再訓練

2012/06/08 08:39:03 網誌分類: 生活
08 Jun
        貓爺本性放任,特別我家全都是一把年紀的貓精,想訓練牠們跟朋友的貓RollRoll一樣懂得畀手仔,過程令人沮喪。

        對食味最有反應的米米,嗅到我藏在手裏的零食,亢奮得團團轉,貓頭只懂跟住我的手左右左右擺動,給牠吃了一粒,下一粒牠依然如是,貓耳甚麼也聽不進去。

        讓紅豆來試,牠嗲了幾聲,吃不到,悻悻然走開了;真真就像嗅覺視覺都出了問題,看不到聞不到,完全不理。

        老人家阿寶睥睨我一眼,像說老人家不會做馬騮戲的,別妄想了。

        幾個回合下來,再沒有貓對我的引誘有興趣,要做動作才有得吃,牠們寧願曬太陽去。

        到我完全放棄攤在沙發時,八隻又全都遊過來挨身挨勢,牠們鍾意就來不高興就走,人是無Say的。

        關慧玲

        
回應 (17)
我要發表
關慧玲
關慧玲 2012/06/13 16:01:26 回覆

soso88,

係丫佢地係會玩水機架,証明好吸引囉。我係兩個月換一次濾芯嘅。

2012/06/13 11:50:23 回覆

唔該晒呀, 臭蕃薯 {#icons_cat1}

我買左 Hagen Catit 2公升的水機了 ! 我家兩寶貝好像發現新大陸般左嗅嗅右嗅嗅 ... 但佢地玩水和洗手多過飲水羅 {#icons_cat4} 

2012/06/13 00:09:42 回覆

soso88,我一路都係比過濾過嘅水比我家主子飲,不過唔會煲。就算而家用水機我都係用過濾過嘅水!水機嘅濾芯大約一個月就要換一次。

2012/06/11 19:13:30 回覆

 關小姐 :

 

唔該晒 ! 但濾芯多久換一次呢  {#icons_cat9}

關慧玲
關慧玲 2012/06/11 18:58:10 回覆

soso88,

我從前也是給煲過水牠們飲,但牠們不愛那種味道,反而舔水龍頭的水,漸漸就變咗飲生水,咁多年又無乜嘢。

我的水機是在旺角買的,設計成一個八卦般的模樣,八隻貓差不多日日飲清,一定要日日加水,同埋換濾芯。

2012/06/11 18:19:47 回覆

pak ma:

 

明白晒 {#icons_cat1}  唔該您呀  {#icons_cat8}

2012/06/11 14:19:59 回覆

soso88

hi,,我日日換水機的水架,,,您留意洗水機內膽時,是滑滑地,

(尤其是多貓飲用的水機)

所以要勤清洗,,而且佢地鈡意飲新鮮水呢 {#icons_cat1}係麻煩d,但安心d囉 {#icons_girl1},

 

我的貓爺由細到現在,我都比煲過的水牠們飲的!

2012/06/11 12:41:25 回覆

臻淇貞子, 我同意, 米米個樣好寸  {#icons_cat9}

2012/06/10 17:36:55 回覆

想請問下大家,  比寶貝飲的水是水喉水, 還是煲過的水  ?  另, 電動飲水機的水要多少日換一次呢 ? 是否要日日換水呢  ?  多謝幫忙  {#icons_cat1}

2012/06/10 01:17:26 回覆

肥米寸寸貢

關慧玲
關慧玲 2012/06/08 17:15:26 回覆

sammisp821,

唉你簡直說中了我的心聲.... {#icons_cat10}

2012/06/08 15:00:44 回覆

仲有,,,,,,,,,,,,關小姐,,,,您養到米米好靚仔呀 {#icons_cat1},,,,,佢個樣話倒比我知,,佢極滿意這個家庭 & 您,,哈哈!

米米佢真係好可愛架! {#icons_cat8}

2012/06/08 12:36:39 回覆

 其實,貓爺健康、開心、食得瞓得,對我來說,已經滿足!

貓爺肯聽話,直情開心到暈啦! {#icons_cat8}好似獎勵緊個主人一樣,哈哈!

2012/06/08 10:03:18 回覆

我覺得係比手仔呢個動作係貓爺群族中係一d都唔會成功,但如果角色身份調轉,例如米米要問米媽拎野食,只要喵一聲,米媽就會比手...應該係遞隻手出去,再攤開,米米就會食到小食囉... {#icons_cat2}

2012/06/08 10:02:36 回覆

關小姐﹕

你要吊高粒小食,貓貓必然仰望,順勢叫"sit",再按底貓pat,等佢坐定定才給牠,試多幾次就ok。切忌操之過急,每天約訓練10分鐘。祝你成功!

2012/06/08 10:01:09 回覆

我家的都係一樣, 簡直嘥氣!!!

2012/06/08 09:49:52 回覆

How about 骰仔? 佢後生, 都唔成功?

{#icons_cat9}

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}