PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

《懸紅》派笑彈 薛凱琪:萬子話我頸長!

2012/06/11 08:46:21 網誌分類: 娛樂
11 Jun

        薛凱琪(Fiona)公開坦承曾患抑鬱想自殺的過去,意味她已得到解脫,下月7日及8日首踏紅館台板舉行處女騷《Filicious Fiona Concertin 2012》讓人期待,我敢說,Fiona的喜劇細胞很豐富,浮誇得惹人喜愛,屬新一代喜劇女星,跟杜汶澤、萬梓良在新片《懸紅》中,狂派笑彈,放下包袱盡情演戲,有喜有悲,觀眾定必要入場支持。

主持﹕黃柏高
統籌﹕林永匡
協力﹕袁東亮、彭燕燕、龍婉琪CreditofFiona:
Wardrobe:BlessedAreTheMeek
makeup:(FrancesHo@JessicachanmakeupWorkshop
Hair:JoLam@QueensPrivate-i
場地:香港怡東酒店ToTT'sandRoofTerrace

        踏上紅館台板開騷,是歌手的夢想,入行8年的Fiona終能實現,其個唱門票更在10分鐘內火速售罄,難怪Fiona非常感動。

        「我相信每一個藝人在演唱會開售前都會擔心滯銷問題,我第一次在紅館開騷,大家都睇好我,但世事無絕對,所以心情是既興奮又緊張,開售前一晚我更加瞓唔到,不停上網Check銷售情況,其間有Fans在微博留言話個網壞咗,心諗唔係咁黑仔呀,後來先知因太多人買票而Jam線,覺得好感動!依家開個唱係一個好時機,我仍然能用把少女聲去唱少女味重的《奇洛李維斯的回信》,相信再過五年後唱,已經沒那種感覺。」

        專輯班底絕頂

        為配合個唱,Fiona將推出全新專輯,除有耳熟能詳的精選成名作外,更添了多首快歌,班底更是頂級人馬,誓要給樂迷一個驚喜。

        「今次大碟有80%快歌,《NineFifty-Five》是一貫的Sweetie作品,而《AllYouNeedIsMe》較美式、重POP味,得到方大同、Edward、Fergus等出色音樂人幫手,真係好開心,方大同仲即席Rap段歌詞,跟不同的音樂人合作能擦出火花,《倒刺》是恭碩良為我編曲,何秉舜做監製,講述贖罪,當中提及自己以前唔開心的事,令我明白到要MoveOn的話,就一定要原諒所有傷害過你的人,而最需要原諒的,其實就係自己。」

        首次自導MV

        跳出框框,嘗試創新,Fiona自編自導自演《倒刺》MV,把那年那天患情緒病的心路歷程投射出來,讓觀眾了解多一點。

        「我向公司申請想做《倒刺》MV的導演,好慶幸公司畀機會我試,MV找了很多我信任又相熟的朋友幫手,杜汶澤唔收錢幫我監製,仲話以最低Budget去做最多嘢,幫我安排一切,讓我安心做導演,拍到最後阿澤一度阻止我剪片,但我好堅持去做,真係好感謝佢畀我試,這次經驗,讓我以後更Respect幕後工作人員。也嘗試為國語作品《BeterMe》作曲作詞,靈感來自當日自殘時所領略的道理,無論你覺得自己幾咁勁,身邊總有一個人當你公主般看待,令我知道ICanBeBetter。」

        感激萬子教路

        很喜歡Fiona,她的喜劇細胞強勁,還夠膽卸下包袱,在新片《懸紅》中演活粗魯神化女,說到跟前輩萬梓良的合作,Fiona笑言獲益良多。

        「早前參演馮志強執導的《懸紅》時,獻出很多人生第一次,包括好惡去鬧人、爆人樽,好幸運電影能入選烏甸尼影展,「搶戲爸爸」(萬梓良)係我所認識的人中,最熱愛演戲的演員,所以非常搶戲,只要當日我稍為Hea就畀佢搶晒戲,記得初初唔太熟時,佢同我講:『Fiona,你個樣好靚,但作為一個藝人只可以畀人見到你最好一面,而你條頸就長咗少少,所以對住鏡頭時要記得就位。』令我覺得佢除咗好喜歡拍戲外,仲係一個非常照顧、教導其他人嘅前輩,喺佢身上我學到好多。」

   
        
 
■Fiona正為下月舉行的紅館演唱會籌備,同時又忙於拍攝新片,今次邀請她擔心嘉賓,向讀者細談她的演戲及歌唱最新近況。
■Fiona正為下月舉行的紅館演唱會籌備,同時又忙於拍攝新片,今次邀請她擔心嘉賓,向讀者細談她的演戲及歌唱最新近況。
 
 
 
■Fiona在新片《懸紅》與杜汶澤合作,更會親自拍攝墮河鏡頭。
■Fiona在新片《懸紅》與杜汶澤合作,更會親自拍攝墮河鏡頭。
 
■Fiona在片中玩猜枚遊戲,輸了之後要脫身上物件,更慘被人淋酒。
■Fiona在片中玩猜枚遊戲,輸了之後要脫身上物件,更慘被人淋酒。
 
回應 (0)
我要發表
user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.