彩繪鞋誌

2012/06/11 20:21:37 網誌分類: 藝術
11 Jun
彩繪涼鞋完成了一半... 以塑膠彩的白色開始, 先用了牙簽來塗, 效果很差; 再用大筆, 效果也不好~ 唯有用比較細的筆, 但有些移位, 所以待它乾透之後還要修補...

彩繪鞋嚮我屋企係最可行既作品, 因為未乾都可以放鞋櫃, 唔會俾d人話我阻住屋企 XD 而其他可以彩繪既野包括皮帶、手袋、銀包仔...

我都想過用彩繪模板, 所以自己剪左d圖案, 但支筆唔夠精細, 所以效果好差。

http://www.handmade-tw.com/msgshow.asp?no=94 呢度有講用咩工具比較好, 而我就想起指甲油...

見到有「海棉型染筆」呢樣野, 先醒起棉花棒都可以玩彩繪... 聽日再接再厲。

網上既彩繪實例: http://www.ynspiration.net/?p=1811 (但係我畫既鞋係唔平架... 唔似t-shirt咁易畫)

http://www.youtube.com/watch?v=2AbeVyt4fDM 彩繪花! 佢支筆好細...http://www.youtube.com/watch?v=Q_wI9BTykyY 勁靚! (睇落好易畫, 唔知係咪真係易...)  http://www.youtube.com/watch?v=TnPI2gWJTsg睇黎佢畫開功筆畫喎...

咁去兩蚊店買d「眼線筆」黎畫涼鞋, 應該都ok既~

 

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..