衰仔行政治 --2

2012/07/05 21:52:36 網誌分類: 生活
05 Jul

李處: ''老豆,你老了,我們不像你們當年,你們當年是活在社會主義世界.我們是追求民主社會制度呀."

 

李先生: "民主不用食飯么?沒有民主就搞不好民生?

搞民生要去中聯辦么.你想搞革命?唔好同老豆講政治,你被政治老千利用了.

 

李旺陽死,駛唔駛你們去報仇.衰仔! 共產黨今天阻你發達么,你整天叫人結束一黨專政做乜..衰仔!

 

你生活在香港呀.衰仔!共產黨下台,你們會食多兩碗飯咩?有書唔好好讀,仲有個班乜教授,用心不良,教唆你班學生,走革命路線....

結束一黨專政,香港人唔駛做呀? 都話一國兩制.大陸有冇管你香港人嫖賭飲.鮑魚捞飯,燕窩煲粥!你隨街叫人結束一黨專政.你有冇常識?衰仔!  "

 

李處 :  "老豆,你真不懂了,有空多看-------爛菓亂報,多聽-----無錢俾人電台,等消老爺們點醒你啦!老豆."

 

        "  呸個隻奸狗,害人不淺.群埋隻癲狗.粗口爛舌.咸咸濕濕,冇個好人!

 

         一班都是牛鬼蛇神,陰陽怪氣,妖魔鬼怪,看它迷惑你班大好青年到幾時?

     記得跟周小精畫清界線.你們仲有冇來往呀!….睇你巳經俾佢迷到懵上心口.冇得救!

 

聽話啦,乖仔!老豆冇點你!"

回應 (1)
我要發表
立 冬
立 冬 2012/07/07 23:26:51 回覆

老豆真係無點你!+1

user