關慧玲
關慧玲
關慧玲

難得糊塗

2012/07/06 08:40:45 網誌分類: 生活
06 Jul
        你家的貓貓會否忘記把舌頭伸回嘴裏?小襪就是這樣的冒失鬼。好幾次在背後叫牠,牠回過頭來時,一小截紅色舌頭懸掛在嘴邊,像向你淘氣地擺鬼臉,可牠又是隻沒太大表情的貓,撲克臉配鬼臉舌頭,相當搞鬼。

        有說貓貓伸脷是因為牠太熱了,但牠沒有同時大力透氣,所以不像。細心留意小襪,牠總在用舌頭自我清潔途中,舔下舔下眼皮開始累,不久就會睡着,好幾次把仍在舔毛的小舌頭留在外面,是真的糊里糊塗忘記了。悄悄走近拉牠舌頭,牠茫然醒來,施施然收起舌頭,你就會又愛又憐的把牠抱住不放。

        小襪是隻先天體質不足的可憐貓,所有的氣力都用在保持心臟跳動上,不太愛玩,難得牠愛糊塗,就由牠繼續糊塗好了。

        關慧玲

        
回應 (9)
我要發表
關慧玲
關慧玲 2012/07/11 14:09:55 回覆

臭蕃薯,

是丫,依家牠一日食一個半貓罐頭,終於「聚」手咗啲,但依然係體弱。

2012/07/10 13:09:20 回覆

睇哩張相同睇番"舔到你睡"張相,小襪好似肥番小小囉喎!

紅豆小姐一樣都係咁溫柔。

2012/07/10 11:24:22 回覆

紅豆好體貼同溫柔呢! {#iconb_69}

2012/07/09 14:50:24 回覆

貓咪舌頭伸在外面,,,,,,,,,,應該幫牠伸回入口的...........因為時間太長,條脷會好干的! {#icons_cat6}

關慧玲
關慧玲 2012/07/09 11:20:25 回覆

leung,

你隻仔真係好意,好想搣佢一下呢!! {#icons_cat2}

2012/07/08 08:34:02 回覆

紅豆真係寧捨對小襪好,不過小襪似乎瘦了點,肥米就肥得令人眼看肉緊.... {#icons_cat1}

2012/07/07 22:08:30 回覆

關小姐:

我家的扁面貓經常都唔收條舌頭番入口, 所有時常同人做鬼臉!

關慧玲
關慧玲 2012/07/07 14:58:54 回覆

antydorothy .

是丫,肥米是胸無城府,傻仔一名。 {#icons_cat9}

2012/07/07 09:47:55 回覆

小襪真係慘,所有力都給心臟用,我知他見到其他貓貓在玩他也想可是……關小姐你應特別錫他對不對。:、其實米米是全貓之中最蠢的一個video內他努力開紙合,其他沒有幫手,最後成功了大家就一齊來玩,每次有新嘢米米都是頭卒去先,仲唔係蠢,其它就坐向其城,不過最肯要他們開心就可以蠢又好叻又好,無所謂

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}