河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔

(河馬仔專欄)尖沙咀南大門1號家常韓國午餐評論

2012/07/07 15:26:08 網誌分類: 飲食
07 Jul



『馬場樂子(妹)』: 間唔中會睇下日劇睇下日本娛樂雜誌的大學生,對韓國的認知接近0。

『馬場彩珠(姐)』: 樂子的孖生姐姐,有時會睇一些日本電視娛樂節目,較喜歡聽一些男子流行組合的歌曲。



(文章部份)

樂子 : 講開又講,其實我地真係好少食韓國料理,喺香港都係同同學一齊食過任飲任食嘅韓式燒烤,其實都好想體驗一下韓式嘅其他料理呢。

彩珠 : 不如我們就由家庭式的韓國料理開始吧。

樂子 : 係邊度搵最容易呢?

彩珠 : 看來尖沙咀的韓國街應該最易了,即是金巴利街。

樂子 : 店名都好有韓國特式,叫做南大門1號。




樂子 : 店子唔大,不過就好有屋企感覺。




彩珠 : 當然韓式餐飲常用的金屬匙及筷子是必備的,不過對筷子好似和日本筷子有點不同的。

樂子 : 係呀,比日本人用的筷子較扁,而日本人食東西亦甚少用到匙的,這是兩國飲食的一些文化不同呢。不過南大門就是韓國的國寶級城門,係崇禮門的常稱呢。




彩珠 : 不過就算家庭式也好宮廷式料理也好,各式各樣的泡菜都是不能少的。




彩珠 : 泡菜有好多樣式,有辣有不辣,最喜歡都是白菜泡菜,這兒的辣度不過火之外,爽脆而沒有甚麼嗆喉感覺,隨午餐的三小碟的確可醒胃啦。不過當然不能忘記正餐啦。





樂子 : 先講一講雜錦伴飯同埋烤牛肉飯,鐘意多多顏色嘅什飯就應該會對雜錦伴飯有興趣。熱辣辣嘅飯加上各式各樣嘅蔬菜及牛肉及一隻煎蛋,加上辣醬撈埋一齊係大雨天食會好似好有熱力呢。至於烤牛肉飯配以有好重芝麻香嘅小飯團,雖然較為乾身,但菜蔬較多都可中和一點嘅。

彩珠 : 不過雜錦伴飯據網上資料,以往都叫做骨董飯。好像原本是宮廷料理,在元朝進攻高麗時流傳於民間,又名朝鮮拌飯。

馬場樂子---對雜錦伴飯和烤牛肉飯之評分:



彩珠 : 韓式炸醬麵以黑豆醬為調味料,加上粗身的麵和青瓜絲。味道甜甜的並不辣,喜歡濃油赤醬的北方朋友應該喜歡的,因為此麵盛傳是由中國北訪傳入的。



樂子 : 見到都想講好似我們食開嘅太卷呢,家姐我想試一舊先,入面都係有些類似火腿青瓜蟹柳蛋醃菜之類。

彩珠 : 其實這個紫菜包飯一般盛傳是由日本傳入韓國的,可以話係韓國的大眾食材或便當之選。和日本的卷物分別在於內裡的素材大多是日常食物外,重要的是用了芝麻及麻油,而不會用酢飯,所以沒有微酸的感覺。當然這個芝麻香頗足,唯獨如果紫菜再脆一點的話會更美味呢。

馬場彩珠---對韓式炸醬麵和紫菜包飯之評分



樂子 : 最後仲有呢個家庭式嘅紅豆冰,雖然真係唔知韓國多唔多人食紅豆冰,係刨冰上加上軟糖紅豆煉奶其實能夠令食客感到唔同嘅層次之餘,紅豆的感覺較沙,有少少似華人家庭家裡煲嘅紅豆沙呢。食味的確唔錯。

彩珠 : 食飽飽之後不如我們介紹一下今次一些食物的近似讀音吧,可以讓人知道食物的讀音呢。






『Mary CHAN』(18) : 同人畫師兼故事作者,最喜歡到處看看,剛剛才認識司馬騏綵。由於司馬騏綵較文靜,Mary就會成為對話主動的一方。

『司馬騏綵(妹)』(18) : 司馬家的領養妹妹,小時候因車禍失去左手,但她亦向成為插畫師的夢想努力。外表文靜但內裡怕寂寞,所以有時會找Mary CHAN一起寫生找尋創作靈感。


透過畫筆畫紙,她們都可以把自己的想法,一筆一筆地畫出彩虹。雖然大家的構思可以不盡相同,但只要大家對創作有愛,總會在作品中流露出畫師作者之歡樂及心境的,從而引發共鳴。Mary CHAN及司馬騏綵都希望大家能感受到這一份心意呢。



還有她們的全身圖呢、希望各位喜歡。


此Wallpaper由河馬仔設計及監製、由香港同人組織氣球魚屋之畫師---HECO繪製而成。

以上各圖均以發放。

*(圖中所述之故事及看板娘人名純屬虛構、如有雷同、實屬巧合。)
回應 (0)
我要發表
user

最新回應

河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2022/01/01



2022/01/01「河馬仔賽馬專欄」,又有年頭開始輸。

是日 : + $1000 - $15000 = - $14000

累績 : - $14000 - $355115 = - $369115
河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2022/01/01

(以下分析只是河馬仔個人觀點,注數只是河馬仔自己會買的,僅屬參考而已,賽馬沒有必勝,絕不可以孤注一擲或投注過度。)

河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2021/09/19


2021/09/19「河馬仔賽馬專欄」,我諗我九月要收工了。

是日 : + $1944 - $19500 = - $17556

累績 : - $17556 - $337559  = - $355115
河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2021/07/11



2021/07/11「河馬仔賽馬專欄」,全季以今日中都冇用,埋單輸$126224結束今季。

是日 : + $13992 - $18900 = - $4978

累績 : - $4978 - $315025 = - $320003