在診室遇見的五個人(一)

2007/06/29 11:16:42 網誌分類: 未分類
29 Jun

老人家平日身體健康,遇到身體不適就會自己煲涼茶飲。自覺百病成醫,老人家有時會覺得自己比專業的醫護人員更瞭解自己身體。

 

一個70來歲的婆婆——病人甲,在媳婦的介紹下到來求診。

 

媳婦:醫師,我奶奶近排小便唔舒服。佢話去廁所小便時有啲痛,成日都覺得要去廁所。睇左醫生食左藥好啲,但之後又發左幾次,情況反反覆覆。

 

醫師:(望着婆婆)咁小便顏色點呀?

 

病人甲:黃色囉,好似人地話有濕熱,痾「押」尿嗰啲……

 

醫師:婆婆,你有冇覺得腰酸、膝頭無力咁呀?

 

病人甲:老人家梗會成日去廁所啦。(婆婆開始煩躁。)都話係濕熱,阿婆食鹽多過食米。開啲袪濕清熱既涼茶俾我就得勒……

 

醫師:……(在老人家強烈的主觀意見下,還是不要反駁。)

 

媳婦:(風頭火勢,媳婦「滴汗」。)唔好意思。奶奶時常都覺得腰痠,要我地幫佢捽藥酒,夜尿一晚都有成五、六次……(媳婦開始代替當事人講述病情。)

回應 (3)
我要發表
2007/07/12 03:54:35 回覆
哈哈~其實不論中西醫,對象始終以女性居多。                                        這是因為男性諱疾忌醫,往往要到忍無可忍才肯勉強求醫。                              而女性,除卻婦科病外,亦應以肌肉勞損為多;                                    閣下在針灸方面是否擅長?                                                             事實上,除卻開方,                                                   針灸也是另一門可提供有效治療的中醫技術。
2007/07/11 15:27:09 回覆
我會努力的一直以來,我的病人以女士們佔大多數,同時間,令我的臨床經驗偏向於婦科病等
2007/07/07 19:07:07 回覆
想睇妳寫多啲病人的百態~~
user