joboche1
joboche1
joboche1

咩野點算?

2012/07/14 08:25:54 網誌分類: Joe 楊 & Pop 植
14 Jul

Joe :  Pop, 你話點算呀?

Pop : 無情情咁問我, 我點知點算呀! 又唔知你講咩野, 更唔知點算噃!

Joe : 而家咩野職位既高官, 唔係比人挖床下底舊屎, 就係比人篤背脊, 所以問點算?

Pop : 你唔知咩, 部份黑手議員鍾意細眉細眼都挑餐死, 仲有人入職為市民服務咩?

Joe : 點解你咁講?

Pop : 梗係啦, 一係比人問候老母同十八代祖宗; 一係挖埋舊屎黎玩人身攻撃!

Joe : 有冇咁誇張呀?

Pop : 你放長雙眼睇啦! 班議員係聖人黎架, 鍾意挑人錯, 仲有人冒險入職?

Joe : 長此落去, 即係點呀?

Pop : 即係議員入局做局長, 到時大權在握, 可以號令北京囉, 傻仔!

Joe :_)(*&^%$#@^&*(#$%^*(@#$%^&

回應 (0)
我要發表
user