河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔

(河馬仔專欄)灣仔Greco π 希臘快餐評論

2012/07/14 23:32:15 網誌分類: 飲食
14 Jul



『馬場樂子(妹)』(18) : 兼職網上賽馬節目之看板娘,亦在大學讀書。

『馬場彩珠(姐)』(18) : 樂子的孖生家姐,和妹妹樂子一齊在同一間大學讀書。

『Mary CHAN』(18) : 馬場姊妹的大學同學及網台同事,間唔中會放學後一齊食飯。

Click here to open new window CTRL+Mouse wheel to zoom in/out

(文章部份)

樂子 : 香港人食快餐食得多,而且款式都幾五花八門。

彩珠 : 其實各個地區都有不少的快餐文化,如果不計一些誇國企業,各國的快餐所食的食物都好有分別呢。

Mary : 係呀,今次我地想講講嘅就係歐洲近期經常被新聞題及嘅希臘,因為佢地都有佢地特色嘅快餐。

樂子 : 而香港係其實有地方搵到,今次講嘅就係位於灣仔港灣道灣景中心嘅Greco π啦。

彩珠 : 3.1415...........個名都好希臘呢。


樂子 : 地點係有蓋不過就幾open,平時都有好多外國人坐坐啦。



彩珠 : 店主及大廚係外國人,雖然不知道他是不是希臘人,但他卻是非常好傾講的,和客人傾講時表情多多。


Mary : 餐牌其實有set架,有埋單張呢。



Mary : 其實今次要講嘅希臘平常都會到處有得賣嘅食物就係Souvlaki,可以話係希臘式嘅漢堡包。相傳古希臘大詩人荷馬已經約略記載過有這樣嘅食物。而您見到 有好多英文字係Souvlaki之後,主要原因係個餡料或者麵包嘅樣有分別。例如A餐嘅KALAMAKI代表肉係切丁粒,經過用希臘式嘅方法醃製而燒烤。 B餐嘅PITA代表中東包,係平常把烤肉一片片或一串串同埋配料一齊包係中東包內。

彩珠 : 接下來就由我講啦,因為太長了。D餐的MERIDA代表portion(一部份),可以話把包內材料打散分開在碟上。而最後的SKEPASTI其實住地方名,係希臘屬土之克里特島的北部的度假勝地呢。

樂子 : 都係唔好講咁多啦,快啲一齊試下呢個Souvlaki-Pita呢。




樂子 : 用中東包包上雞柳條以及脆薯條,鮮茄,洋蔥,芫茜及秘製汁醬等等。希臘人有時會邊行街邊食呢,傳聞第一間係希臘開嘅Souvlaki餐廳係20世紀50年 代。入面雞柳燒得幾香之外,仲要加上一些脆薯條真係香上加香。入面再有不少嘅蔬菜的確唔會令個包好油,係乾少少但如果飲埋支希臘礦泉水就冇乜問題呢,真係 幾香口好味道。


馬場樂子 --- 對Souvlaki-Pita之評分 :



彩珠 : 這裡有個小甜品呢,係希臘蜜糖核桃乳酪,入口感覺都幾黏口,雖然乳酪都幾重羊奶味,不過配上蜜糖及核桃感覺又唔係好甜,但質感就有點複雜,可以試試的。

馬場彩珠 --- 對希臘蜜糖核桃乳酪之評分 :





Mary : 呢個就係兩人份嘅Souvlaki-SKEPASTI,真係四個女仔分都夠食。

樂子 : 咁我地就留番一角俾蓮華啦。

Mary : 好呀,呢個最大嘅唔同,入面就係加入一些好重羊奶味嘅希臘芝士,加上之前係Souvlaki-Pita嘅相似配料之外,以三文治嘅方法食用。由於較多一些蔬菜感覺反而更清新,芝士味道亦夠濃郁而令感覺更滑呢。

Mary CHAN --- 對Souvlaki-SKEPASTI之評分 :


Click here to open new window CTRL+Mouse wheel to zoom in/out



『Mary CHAN』(18) : 同人畫師兼故事作者,閱讀是她的習慣,當讀到感人的文章及字句的時候,總會心動一番。

Mary : 無論是文章,漫畫或者是同人漫畫,只要是用心的作品,作者的意念總會傳達到讀者的心坎裡。當然如果遇到令人心動的題材及內容,我的心就總會產生像觸電般的感應呢。唔...剛剛的內容真的很感人又精彩,不過都讀了一陣子,還是望一望窗外景色吧......

Click here to open new window CTRL+Mouse wheel to zoom in/out

此Wallpaper由河馬仔設計及監製及持有版權、由香港同人畫師---群千鳥繪製而成。

此Wallpaper亦已參加今次CW同人活動的比賽、希望能取得佳績。

*(圖中所述之故事及看板娘人名純屬虛構、如有雷同、實屬巧合。)
回應 (0)
我要發表
user

最新回應

河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2022/01/01



2022/01/01「河馬仔賽馬專欄」,又有年頭開始輸。

是日 : + $1000 - $15000 = - $14000

累績 : - $14000 - $355115 = - $369115
河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2022/01/01

(以下分析只是河馬仔個人觀點,注數只是河馬仔自己會買的,僅屬參考而已,賽馬沒有必勝,絕不可以孤注一擲或投注過度。)

河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2021/09/19


2021/09/19「河馬仔賽馬專欄」,我諗我九月要收工了。

是日 : + $1944 - $19500 = - $17556

累績 : - $17556 - $337559  = - $355115
河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2021/07/11



2021/07/11「河馬仔賽馬專欄」,全季以今日中都冇用,埋單輸$126224結束今季。

是日 : + $13992 - $18900 = - $4978

累績 : - $4978 - $315025 = - $320003