PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

反應熱烈再加場 為個唱縮水狂操 鄭伊健:今次過程好辛苦!

2012/07/16 10:12:04 網誌分類: 娛樂
16 Jul

        鄭伊健是我最好的酒腳朋友,為人率真,每次見面總會暢所欲言,在此要恭喜伊健8月紅館騷再加場,24日至27日舉行四場《LightandShadow》演唱會,再次兄弟班上陣,錢國偉任監製、朱祖兒做美指,還有音樂總監陳光榮,全屬頂班人馬,「今次有壓力,想給觀眾驚喜!」伊健笑言要努力操肌玩線條,嚴守戒條,但今晚適逢酒腳共聚,暫且放寬一下,舉杯痛飲。

        主持:黃柏高
        統籌:林永匡
        協力:彭燕燕、袁東亮
        Hair:JohnChung@BarbieriPrivata
        Makeup:WillWong        
        服裝提供:visvim@I.T.

        演唱會定必要花盡心思,讓人驚喜,鄭伊健的可塑性高,美指朱祖兒每次都玩得很盡,繼穿盔甲翹飛天後,這次玩光影,找來電影美指張世宏設計舞台。

        鄭伊健:「上兩次的舞台電影感很重,亦正亦邪,今年會做回自己,跟觀眾拉近距離,主題『Lightandshadow』就好似天秤座的我有兩個性格,一個正一個反,光與影,光就做回自己最natural,另一方面繼續玩Darkside,重電玩。張世宏覺得鄭伊健需要改變一下身形,因為onstate的身形size唔同,感覺轉變好大,這個過程最辛苦,因為你不是要減肥咁簡單,找Michael幫手,話明我唔係要操大隻係操細隻,我都覺得好難,上次操肌為玩飛天,今次就跟個潮流玩slim,要瘦要有muscle。」

        兄弟班上陣

        宣佈開騷,監製錢國偉、音樂總監陳光榮、美指朱祖兒個個自動波埋位,伊健坦言度Rundown最頭痛,很多金曲都想演繹,奈何演唱會有時限。

        鄭伊健:「過去兩次演唱會大家會投票揀出最Hit的歌去唱,但有些Hit歌因夾唔到個流程而被飛走,其中一首我好鍾意的,次次都話唔夾流程被飛,今次我堅決一定要唱,夾硬要肥仔幫我砌掂個rundown,嘉賓方面真係好難講,又要人唱你的歌,又要排又要跳,要度清楚先敢去拍門求幫手。幾經辛苦屈到陳光榮幫我寫演唱會主題曲《LightandShadow》,佢依家只做電影配樂,加上本身做廣告已賺到發達,唱片呢瓣基本上唔會做,但係無法啦,識着我,夾硬迫佢,講真,廣東金曲愈來愈少。」

        為港女平反

        電影,伊健有種解釋不了的親和力,觀眾喜歡在大銀幕上看到他,說到最近煞科的新作《我老公唔生性》,伊健忍不住為港女平反。

        鄭伊健:「是延續十年前《我老婆唔夠秤》的,呢部戲我睇得複雜,上集講我這個英國留學生跟港女阿sa盲婚啞嫁下發生好多趣事,咁十年後呢?呢兩個人基本上有個gap,咁大家點相處呢?都相處咗十年啦,呢個時候加個中國女仔入去又會點呢?中國女仔讀書叻、英文叻好多嘢都perfect,個英國男仔就覺得港女好似唔夠內地女仔好,好挑戰性喎!我覺得個劇本幾得意,究竟點解我哋會鍾意港女呢?有咩原因?如果你係男人又會點揀呢?我研究咗好耐,係真喎,從來只有香港人話港女有問題,因為對得多嘛,你試下問外面人,你會聽到『我真係想識個香港女朋友!點解?咩都唔識淨係識玩!』但你要記住,可能這是優點,係咪先?例如你話台灣女仔溫柔,但當你成日見到,太溫柔喇,個個都一樣,突然有個好粗魯的,走埋嚟問『食唔食呀?唔食就算啦。』又或者『識唔識煮呀?唔識呀,外賣喇!』你又會好鍾意,咁又係喎。出面人從來唔會有人歧視港女,我覺得永遠都係自嘲,唔會有人講香港女仔唔好,只有香港人話香港女仔唔好。」
                

 
■伊健與Paco老友鬼鬼,兩人大談演唱會的準備。
■伊健與Paco老友鬼鬼,兩人大談演唱會的準備。
 
■伊健為演唱會積極練習,為求達到最佳表現。
■伊健為演唱會積極練習,為求達到最佳表現。
 
■伊健的個唱當然不少得勁歌熱舞。
■伊健的個唱當然不少得勁歌熱舞。
■相信今次演唱會定必熱爆全場。
■相信今次演唱會定必熱爆全場。
■錢國偉將會任今次個唱的監製。
■錢國偉將會任今次個唱的監製。
 
回應 (1)
我要發表
2012/07/17 11:31:12 回覆

谢谢!谢谢!

user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.