joboche1
joboche1
joboche1

打工為左搵錢

2012/07/20 08:27:11 網誌分類: Joe 楊 & Pop 植
20 Jul

Joe : 千里為官只為財 有錢唔搵太笨呆 講心豈可當飯食 肚餓之時淚滿腮

Pop : 你得架你, 學人吟詩! 仲要吟埋呢D, 驚死搵唔到藉口呀?

Joe : 人不為己, 天誅地滅. 好似魔台三倍人工挖三色電視, 比我都擰頭走!

Pop : 以前, 傳聞起三色做野有名無利; 啞氏做野有利無名. 而家魔台….

Joe : 而家魔台挖三色既出名演員, 梗係有名有利啦!

Pop : 你真係膚淺! 凡係開台打江山, 梗係人工掛帥, 之不過可以維持幾耐?

Joe : 使理佢維持得耐唔耐喎! 最緊要係D快錢袋袋平安!

Pop : 咁都o岩既, 冇利用價值亦受唔起人地三倍人工, 唔攞就真係笨丫拿!

Joe :  咁就叫做誠意啦!

Pop : 誠你個頭! 用錢黎衡量誠意? 咩野叫誠意? 點樣誠? 出得起錢就係誠咩?

Joe : , 即係點呀!

Pop : 凡用錢解決倒既問題就不成問題; 誠意用錢掛勾就唔係誠意囉, 死蠢!

Joe : &*($%!@#)(*&%$#@!*&^%

回應 (0)
我要發表
user