joboche1
joboche1
joboche1

聞見棺材香!

2012/07/24 09:30:25 網誌分類: 經典中的經典
24 Jul

有時候聽到年輕人對老一脫既好唔客氣咁講: 死老野, 都聞見棺材香啦, 仲咁多事幹? 俗語話: 死在柳州! 點解? 因為柳州出既木材, 真係冬暖夏涼, 質地紮實, 唔易滲水, 所以好多時都用黎製成棺材! 而且仲一D都唔平, 直情係身份既像徵! 同時, 有傳柳州棺木仲可以養屍添! 係真定係假, 要請教D專業人士至得!

不過, 唔滲水就經已值回票價啦! 人死左, 大致要七年時間左右至化曬屍肉! 如果滲水, 真係要搵幫手去執骨至得; 由於濕淋淋, 正常人係唔鍾意做埋呢D野, 唯有搵D唔係咁正常既人黎做. 有時屍肉化唔曬, 肉連筋黐埋骨仲惡攪. 加上頭髮毛髮, 你都咪話唔心寒! 所以啫, 只有請另類人士處理, 亦係唯一可行既辦法.

回應 (1)
我要發表
2012/07/25 05:12:48 回覆

冬暖夏涼, 係就好啦, 買個返屋企做床, 又慳地方, 好彩的話, 一睡不起, 真係慳返好多功夫.

user