joboche1
joboche1
joboche1

唔三唔四_1

2012/07/27 08:47:23 網誌分類: 經典中的經典
27 Jul

此外, 唔三唔四亦都可以被理解為你算老幾? 你係咩野東西? 你係咩野新鮮蘿蔔皮? 因為三位東而四位西! 所以, 比人鬧又或者去鬧人唔三唔四, 其實等同質問人地係咩野東西! 只不過我地唔明白個中原理, 再加上老話一句, 既唔知幾時流行; 更唔知邊個發明, 淨係見到人地講得咁爽, 自己先至會有樣學樣亂咁講.

古人留低比我地既文化遺產實在係好豐富! 古人既作風 -----> 講野同做野都會留有餘地, 唔會去到咁盡! 小心亂講會傷口德; 又提防種左惡因令到家中老少擔驚受怕! 不過, 又要提醒做錯野既親朋戚友, 唯有用左轉接既內容, 等當事人自己反省改過. [唔三唔四]同[你算咩野東西], 都係叫我地做人要仁義存心既啫!

回應 (0)
我要發表
user