joboche1
joboche1
joboche1

九唔搭八

2012/07/31 08:48:56 網誌分類: 經典中的經典
31 Jul

講完[唔三唔四], 自然不得不提佢既孖生兄弟[九唔搭八]啦! 明白左唔三唔四之後, 要明白九唔搭八又幾咁難喎? 三八係仁位東方; 四九係義位西方; 記住呢種口訣之後, 涉及宗教既; 或者涉及命理既; 又或者涉及學術既; 都可以容易理解同掌握. 以先天易(八卦)黎講, 三同八係仁; 四同九係義, 同樣處於東西兩面.

[九唔搭八]跟[唔三唔四]既意思都係差唔多; 都係鬧人不仁不義! 義呢個字, 係中國儒家思想黎講係適當同合理既行為! 仁呢個字, 係寬恕仁愛! 九唔搭八, 即係鬧人所做既行為, 違反左寬恕仁愛! 行為, 可以係一時衝動; 可以係一廂情願; 可以係自己誤解等而做出一D連自己都估唔到既野, 有可能對人仲好大傷害!

回應 (0)
我要發表
user