PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

《低俗》笑足九十分鐘 彭浩翔:內容全屬真人真事

2012/08/06 08:41:09 網誌分類: 娛樂
06 Aug

 

        港產片之所以令我着迷,除了那貼近港人的抵死幽默對白外,還有那種同一屋簷下的共鳴感。在怨聲載道的社會下,短短的九十分鐘能令觀眾們暫時忘卻煩憂笑餐飽,試問有誰會拒絕﹖由鬼才彭浩翔執導的《低俗喜劇》玩盡香港觀眾底線,與杜汶澤再度攜手合作,將香港獨有的車輪式粗口搬上銀幕,發放笑彈讓觀眾笑到痛哭流涕,加上宅男界女神陳靜(DaDa)破格演出,一部完全屬於香港人的電影,你們又豈可錯過﹖在此,我先要預祝電影票房節節上升。

        主持﹕黃柏高
        統籌﹕林永匡
        協力﹕袁東亮、龍婉琪

        實在很佩服導演彭浩翔的腦筋及魄力,由他執導的電影一向獲得高度評價,今次更大膽將杜汶澤的親身經歷幻化成電影情節,再配以無限量笑彈搬上大銀幕娛樂觀眾。

        杜汶澤親身經歷

        彭浩翔:「其實呢套電影嘅靈感來自杜汶澤,一件關於以前發生喺佢身上嘅親身經歷,我聽到之後一直都好想將佢嘅奇遇拍成一套電影,可惜苦無機會,直至去年太陽娛樂文化願意出錢投資時,我就決意將佢嘅經歷幻化成電影。」

        杜汶澤:「喺我未入行之前,我做過唔同嘅工作,當我仍然係一位收數佬時,我成功咁幫老闆收咗一條數,咁佢就請我去廣西食飯。大家都知道通常請客者,都會請佢哋最鍾意食嘅食物去款待嘉賓,而眾所周知內地專食珍饈百味,結果當晚佢就宴請牛嘅非一般器官我食,我仲好詫異﹕『原來呢度都食得!』食,已經不在話下,食完飯,佢話要一盡地主之誼,帶我去餘興節目,而所謂嘅節目原來係『操驢仔』!佢仲話唔識食先會揀『女仔』,識食一定係揀『驢仔』!結果,我最後當然係發晒爛渣。」

        重現港產片風光

        八十年代是港產片最輝煌的日子,可惜隨香港電影工業不斷萎縮,人人開始進軍內地巿場,眾多限制下,港產片頓失昔日靈魂,難怪本土導演彭浩翔揸緊宗旨決定豁出去,拍一齣香港味濃的本土電影。

        彭浩翔:「我之前睇過一個網,其中一個Post係話啲小朋友講依家嘅港產片回咗塘,覺得港產片唔好笑!我受唔住,所以決意拍番一齣好瘋狂嘅電影,回歸以前風光時代,令佢哋知道依家嘅港產片仍然係好好笑。以前嘅香港電影之所以好笑,係因為夠瘋狂,而一套港產片除咗夠瘋狂外,粵語最大嘅精神就係粗口!記得其中一幕叫杜汶澤搵邵音音拍三級片,音音姐仲話我句對白唔夠好,佢話粗口都有分年代,結果一Roll機,佢講返自己嗰個年代嘅粗口時,我哋即時笑晒,杜汶澤更笑到不停NG。」

        杜汶澤:「其實開心根本無分貴賤,佢係一套好低俗嘅電影,但只要夠好笑夠開心,就已經好足夠,我哋根本唔需要高雅嘅喜劇,每個地方都有擅長拍攝嘅電影,好似印度最擅長拍歌舞片一樣。」

        首要啱Feel

        能夠擔大旗的香港明星為數不少,不過彭導演一向感覺行頭,喜用能全面配合電影角色的演員,或許他始終認為,知名度與角色之間的氣質,並非每一套電影都能完全配合。

        彭浩翔:「我覺得DaDa嘅氣質有別於其他年輕嘅模特兒,佢性感之餘亦有一種純情嘅感覺喺內心深處,所以我覺得佢好適合飾演『爆炸糖』呢個角色,表面上好大膽,咩都敢做敢試,但其實骨子裏好純潔。」

        DaDa:「當我知道導演搵我飾演呢個角色時,我覺得好開心,甚至好好奇點解佢會搵我去演繹。其實一直我都喜歡呢位導演,睇過好多由佢執導嘅電影,完全無諗過入行只係咁短時間,已經有機會參演屬於佢嘅電影,所以我覺得好開心之餘,亦好緊張,甚至有壓力。喺呢套戲入面我學識好多嘢,當中更學識揸筷子﹗」

        杜汶澤:「DaDa拍攝口交戲份時完全無尷尬,拍攝得非常順利,殊不知拍攝一場講述佢、我同埋一個小朋友喺大排檔食飯時,竟然遇上好大嘅阻礙,原來佢係唔識揸筷子,一場短短嘅一幕,竟然拍咗好長時間。」

        惺惺相惜

        不說不知道,原來導演與杜汶澤早在多年前已認識,而且更有君子協定,難怪他們彼此默契十足,互相充滿信心。

        杜汶澤:「其實我同彭浩翔識咗好耐,我哋以前喺ATV年代已經認識,當時我哋喺Canteen見到面都會一齊傾吓電影,記得某一次我屋企爆水喉,我由片場仆返去屋企處理,就係呢個時間,佢打電話(嚟)同我講有套殺人喜劇想搵我拍,問我有無興趣,我同佢講:『我好感激你搵我拍,不過我依家屋企爆緊水喉,樓下又嘈晒,你可唔可以唔好騷擾我﹖我呢啲二奶台嘅茄喱啡,你搵我,無人會肯畀錢你拍㗎。』之後佢話:『咁好啦,你紅咗我再搵你。』結果,佢真係搵我拍《大丈夫》、《伊沙貝拉》。其實我真係好感激佢,芸芸咁多演員入面,個個都爭相拍佢嘅電影,但佢從來唔會因為邊個紅而搵邊個拍,一家要啱Feel先搵,證明佢個人唔會用人唯親,我真係好多謝佢。」      
 
■原來《低俗喜劇》嘅靈感係來自一件關於以前發生喺杜汶澤身上嘅經歷。
■原來《低俗喜劇》的靈感係來自一件關於以前發生在杜汶澤身上的經歷。
■DaDa、杜汶澤、田蕊妮與彭浩翔等前晚現身合演電影《低俗喜劇》首映禮。
■DaDa、杜汶澤、田蕊妮與彭浩翔等前晚現身合演電影《低俗喜劇》首映禮。
■彭浩翔
■彭浩翔
 
■陳 靜
■陳靜
■杜汶澤
■杜汶澤
■於戲內渴望拍戲的DaDa,不惜用「爆炸糖」絕技來取悅杜汶澤。
■於戲內渴望拍戲的DaDa,不惜用「爆炸糖」絕技來取悅杜汶澤。
 
回應 (1)
我要發表
2012/08/09 00:28:33 回覆

謝謝你的資訊 !

user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.